keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Helmikuun Livbox.

Basilli

Pöpö
Tadaa! Meidän uudet perheenjäsenet esittäytyvät ;) Meidän söpöläiset on siis leopardigekkoja. Löytyykö muita liskoihin hurahtaneita? :) Nää kaverit ei oo meillä ehtinees asua kun pari viikkoa ja nyt vähän ollaan puhuttu, että pitäisköhän kasvattaa liskolukua vielä parilla parta agamalla...

Mutta siihen Livboxiin :D Tän kuun boxi oli ihan jees-luokkaa. En hypi onnesta soikeana, mutta toisaalta en kyllä kauheasti valitakkaan. Vähän vain... ;)



Tää on kyllä se kohta kun mä valitan :D En käytä meikkivoidetta. Mähän olen siis niin täydellinen etten tarvii..  8) Eli oikeasti en osaa käyttää niitä niin, että se ei näyttäis hirveältä naamiolta mun naamassa. Eli taidan suoraan passata tän äitille, mutta uskoisin että mami kokeilee tätä kyllä ihan innolla!



Ensin olin innoissani näistä suihkussa käytettävistä kosteusvoiteista. Sitten käytin niitä pari näytettä ja nyt ne on jotenkin... Mäh. Wanha juttu ja niissä ei oikein ollutkaan sit mun mielestä mitään jännää :D Tää ei edes tuoksu miltään. Kyllä mä tän suihkuun kiikutan, mutta katsoo nyt milloin tulee käyttöön.



Huu, tää on kiva! :) Yleensä kotona puhdistan meikin vedellä ja puhdistusgeelillä, mutta matkalle otan tän kyllä mielelläni kokeiluun. Ja siihen tää täysikokoinen pullo kestääkin vaikka kuinka pitkään kun ei tarvii montaa purkkia raahata mukana :D En ihan kauheen usein yövy missään muualla kuin kotosalla. Mulla ei oo elämää, nyyh! ;)



Joo, mä olin myyty jo pelkästään purkin värin perusteella! :D Mutta vaikka mulla onkin jo itsestään jonkun verran tukkaa päässä, niin aina mulle kelpaa aina se, että hiukset näyttää tuuheimmilta ja paksummilta ;) Hei kelle naiselle ei :D Täytyy kyllä ensitilassa päästä kokeilemaan, lauantaina olis ainakin tarkoitus mennä ulos syömään, niin josko silloin pääsisi tämäkin ensikokeiluunsa.



Joo tässä luomivärissä ei sinäänsä ole mitään vikaa. Mutta valkoinen :D Apua! Mä en osaa käyttää mattavalkoista meikissä oikein ollenkaan. Mutta nyt ilmeisesti opettelen ;) Rajauksiin kyllä ajattelin kokeilla ehdottomasti. Näitä varmaan oli liikkellä eri värisinä, mitä te muut saitte? :)


Sit me saatiin myös pari extraa :) Ruutu+ katseluoikeus kolmeksi kuukaudeksi kelpaa tämmöiselle sarja-addiktille kyllä hyvin, mutta tuskin tule ostettua tätä ihan "oikeesti." Olen Netflixin vakioasiakas :D Sen lisäksi tuli myös Iberon koru. Ei oikein mun tyylinen, mutta toisaalta ihan nätti. Tästähän voisi vaikka tuunailla jotain, hmm ;)

Mitä muut tykkäsi tän kuun Boxista? :)

13 kommenttia:

  1. Viel en oo saanut omaani,mutta ehkä saan tänään ku postilappuja ainaki tuli muutama.Eniten tuossa boxissa kiehto toi hiusainen ja misellivesi.Tuliko sulle postia multa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti se siellä postissa odottelee sua! :) Me on kieltämättä kiinnostavimmat. Tuli, KIITOS! Oli tosi ihana ylläri! :)

      Poista
    2. Sain boxin ja kiva jos ylläri oli mieluinen.Veikeitä nuo sun uudet asukit :D

      Poista
    3. Oli todella! :) Pistin korvikset heti korviin ja mussutin suklaat onnellisena ;) Hihi, eikö ookkin ^^ Musta ne on niin ihania <3

      Poista
  2. Paese oli miulla semmoinen maantienharmaa :D

    Tuo Iberon koru oli jo arvoltaan yli boxin hinnan (ovh n.25 €), en tiedä tuleeko käytettyä mutta ainahan sen voi jollekin antaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, eli niitä siis oli erivärisinä :D Harmaa kuulostaa mulle kyllä paremmalta, kuin valkoinen ;)

      Oho, niinkin arvokas :o Se ei oo vaan yhtään mun tyylinen, täytyy katsoa jos antaisen sen itsekkin jollekulle :)

      Poista
  3. Ihanat vaavelit !onnea perheenlisästä!
    Mulle on lupailtu yhtä liv boxia ja jännitän kovasti, millon sen saan. Ei tätä vielä ole tullut ainakaan. Olispa sit se yksi ja ainoa boxini sellainen, mitä saa ihastella ja huokailla viikkoja nautinnosta. :D
    Tuo kaulakoru näyttää uhkaavasti yhdeltä vastaavalta, minkä olen itse tehnyt. Siinä tosin oli pinkki ja sininen helmi ja oli sellainen mamma-koru tytön ja pojan äidille. Ihan säikähdin tuota kuvaa katsoessani ekana. :D :D
    Kivaltahan tämä paketti näytti. Itse käytän valkoista luomiväriä
    https://www.pinterest.com/pin/557813103818018364/
    tuohon tyyliin, mutta ilman viiruja silmäkulmasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ <3
      Uuuu, postausta sit kun saat sen niin saadaan Viltsu näkökulma asioihin! :) Toivotaan että on sulle ihan extramieleinen <3 (Tuli pieni typo ja kirjoitin eka, että extramieheinen... Sori :'D)
      En ole varastanut sun tekemää korua, älä huoli :D :D
      Hmm, mä voisin ehkä kokeilla viirujen kanssakin, näyttää kivalta! ;)

      Poista
  4. en tiiä tuliko mun kommentti eilen, mutta ääää arvasin että heti ku lopetan tilaamisen tulee tollanen lähes täydellinen boxi! :D kaikki kelpais, etenki toi meikkivoide! :D pitää kai taas jatkaa tilailua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullut läpi, Bloggerilla oli jotain ihan ihme bukeja eilen koko päivän. :/
      Mutta just sen takia mä en uskalla lopettaa omaa tilaustani! Heti kun päätän etten enää tilaa niin ihan saletisti seuraava on täynnä kaikkea mistä oon aina unelmoinut :D Vaikka välistä sattuu hutejakin, niin kyllä se on silti kiva että se kerran kuussa postilaatikkoon kolahtaa ;)

      Poista
  5. Mä niin haluan päästä noihin liskoveijareihin vielä tutustumaan ihan paikanpäälle! :D Haaveilin joskus nuorena liskosta, mutta koskaan en sitä kyllä saanu.

    Vastailen sun sähköpostiin lähipäivinä, kun jaksan keskittyä pidempiin teksteihin taas. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu käymään niin pääset tutustumaan! ;) Ne on kivoja kavereita, eikä pure tai tee muutakaan tuhmaa :D Sen jälkeen haluutkin sit taas sen oman.. 8)

      Jepa, eipä oo hätä, sit kun ehdit! :D Mullakin tässä vähän pitänyt kiirettä... Kuten kommentin julkaisusta ehkä näkee 8)

      Poista
  6. nice blog you have, follow for follow?

    www.trendyytimes.blogspot.nl

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...