keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Surkeilla kuvilla varustettu ostospostaus.

On tullut taas shoppailtua vähän liikaa viime aikoina :D Mutta koska niin nyt vaan on tullut tehtyä, niin esittelenpä shoppailuni teillekkin. Tosin ehkä maailman huonoimmilla kuvilla, koska kamerastani alkaa aika vähän jättämään, joten hämärässä otetuista kuvista ei meinaa tulla mitään. Veikkanpa, että kaikki ne tipahtelut eivät ole tehneet sille kovin hyvää.. No, ei anneta haitata! Ehkä mä joskus saan hankittua uuden kameran.

Myös muuten kuvissa taustalla näkyvä Victoria Francesin huopa on uusi, köyhdyin siitä ihan kokonaiset 3€ ;) Ja se iso ja ihanan pehmeä. Käytän sitä tällä hetkellä meidän parisängyn päiväpeittona.


Alchemy Englandin Nevermore huppari maksoi 5€. Oon tätä t-paitaa joskus himotellut, mutta hupparikin kelpaa.


Ihan superhieno Iron Fistin huppari maksoi kanssa 5€. Tähän joku vain on keksinyt itse tehdä peukaloille aukot hihoihin ja hihat ei yltä mulle edes ranteisiin :D Mutta oon pitänyt tätä niin että vedän hihoja vähän "ruttuun" niin ne ei näytä/tunnu lyhyeltä :) Huppareita rupaa kyllä löytymään ihan jonkun verran tästä talosta, ehkä niiden hamstraaminen kannattaisi ymmärtää lopettaa...


Ylisöpö kisukaulahuivi maksoi 2€. En vielä tiedä osaanko käyttää tätä, mutta se tuijotti mua niin valloittavasti että oli pakko antaa sille koti ;)


Kuva ei missään nimessä tee oikeutta tuolle enkelipaidalle. Siinä on toinen hiha pitsitä, kyljessä ja rinnassa on pitsiä, aivan ihana! Olisi pitänyt ottaa kuva päällä, mutta myönnän että olin liian laiska :D Nää on siis saman merkkiset ja ihan pitämättömän näköiset. Materiaali on molemmissa jotain ihanan pehmeää kangasta. Hintaa oli 8€/kpl



Muutamat pöksyt :) Noista keskimmäisistä leggareista ei saanut millään älykästä kuvaa, mutta ne on päällä aivan superhienot! Mutta olinpas taas laiska.. Alimmat taas on vähän liian isot mulle, mutta mitäs pienistä, aina voi pitää vyötä. Molemmat housut oli 4€ ja legginssit 10€.


 Kiva peruspaita niitellä :) Olikohan tää 6€, tai jotain sellaista.


Pari söpöä mekkosta. Punaisessa on vähän edellisen omistajan käytön jälkiä, mutta pesun jälkeen siitä tulee oikein soma perusmekkonen :) Se ei maksanut kuin 5€. Baby doll-tyylinen mustavalkoinen mekko onkin ollut jo käytössä, kun meillä oli vuosipäivä/mun synttärit. Ihan supersöpönen päällä! Se maksoi muistaakseni 9€.





Ed Hardyn paita oli 5€. Tää on päällä ihan älyttömän ihana! Tosi pehmeetä kangasta ja ihanan pitkä :) Mä kun tykkään pitkistä t-paidoista. 5€.



Nää kuvat ei missään tapauksessa tee oikeutta tälle söpöläiselle! Yksi perjantai löysin tämän teipattuna mun työpisteeseen mun nimellä varustettuna, kun tulin töihin! Arvatkaa olinko innoissani koko päivän :D Mulla on niin parhaat työkaverit kun löytävät mulle juttusia... ;) Mutta tällä oli hintaa 9€. Tosin pientä fixausta tää vaatii takaa, kun vetoketju ei mene ylös asti kiinni. Mutta sinne nyt askartelee jotain helposti!




 Bambikoru suorastaan huusi mun nimeäni, tää on niin söpö :) Tosin en vielä tästäkään tiedä minkä kanssa sitä tulen käyttämään, mutta kai mä jotain keksin :D 1,5€


Ja viimeisenä... Koska mä uskon vakaasti olevani Disney-prinsessa, ostin itselleni sidekickin :D Joten tämä euron Pärsky uiskentelee nyt meidän kylppärissä.

Näiden lisäksi sain myös synttärilahjaksi Mr.Tiikeriankalta Katy Perryn uusimman tuoksun :) Olin ihan onneissani siitä! Se on aivan ihanan tuoksuinen!

Mutta sellaista tällä kertaa! Oliko mitään omaa silmää miellyttävää? :) Tai jotain aivan kamalaa? ;)

10 kommenttia:

  1. Meillä on niin eri maku,mutta olen mäkin tollasia nettikaupoissa nähnyt ja kalliitahan ne yleensä on. halvalla olet saanut. Onnea uudelle perheenjäsenelle! Tollasta kissaa pitää mielellään kaulassa ja sylissä ja misää tahansa lähellä. :)
    ai säkin olet prinsessa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä tosi kalliita, omastakin mielestäni olen aika edullisia löytöjä tehnyt! :) Kyllä tota kisulia pitää ihan missä vain, kun on niin söpöläinen <3 Ja tottakai mä olen prinsessa! ;)

      Poista
  2. Kaikkea kivaa ! Meillä onkin aika samankaltainen pukeutumistyyli ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ^_^ No sehän on kiva! :) Sunkin pitää esitellä joskus sun vaatekaapin sisältöä niin pääsen kuolaamaan sun juttusia! :D

      Poista
  3. Ohhoh, onpa paljon upeita löytöjä! Musta tuntuu etten ite ikinä löydä mitään oman tyylistä edukkaasti, pöh :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Nojoo, en mäkään muuten varmaan löytäis mutta noita tulee töissä vastaan niin saan niitä sen takia niin edullisesti.

      Poista
  4. Kivoja ostoksia etenki pinkki mekko ja ed hardy pusero =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, arvasinkin, että Ed Hardy on varmaan sun mieleen :D

      Poista
  5. äää toi kisukaulahuivi ois voinu muuttaa tännekin ;) ja toi viltti! niiiiin ihana♥ on meillä vaan niin mahtava duunipaikka ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mä en keksi sille käyttöä niin sit se voi muuttaa sun luokse ;) Toi viltti on oikeesti niin huippu ettei mitään rajaa! <3 Niin meillä on, ja ihan huiput duunikaverit! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...