torstai 13. marraskuuta 2014

No se on tiikeriankka!

Tää on ehkä vuosisadan turhin postaus, mutta mä olin aivan liian innoissani tästä tänään töissä. Katsokaa mitä Jasu löysi mulle! :D Tiikeriankka kuumavesipullon!! Tarkoittaako tää siis sitä että... Olen löytänyt itseni? ;) (surkea vitsi, tiedän.) Josta heräsi tietysti kysymys... Onko tiikeriankka pehmoleluja olemassa? Jos sinulla on tietoa asiasta, ole kiltti ja jaa se kanssani!



Mä kun hypettelin tätä töissä parille työkaverilla, ja sanoin, että mulla on kyllä jo pääkallokuumis, jonka sain mieheltä, mutta tää on aivan ehdotomasti saatava! Niin yksi esimies siitä vierestä sanoi, että "Mut eihän sulla oo vielä ampiaista." Pyh mikään amppari! Kaikkihan tietää, että se on Pikku karhu ja pikku tiikeri-kirjoista tuttu tiikeriankka, eikö niin? ;)

Ei mulla muuta, kivaa torstaita murut! P.S. Kiitos kivoista kommenteista eiliseen postaukseen. ♥ 

16 kommenttia:

  1. Jesh! Toihan on niin SÄ! Ihan selkee tiikeriankka!

    VastaaPoista
  2. http://janosch-shop.com/Janosch-Spielzeug-und-Janosch-Bastelideen/Janosch-Tigerente-37cm.html

    sieltä tilaamaan :D oli pakko googlettaa ihan mielenkiinnosta. tota oli kolme eri kokoa tuolla.. sen verran on silti kielimuuria että kannattaa varmaan joku saksankielentaitoinen pyytää jeesaamaan jos et ite satu osaamaan :D tiiä sitte mitä mahtaa toimitus maksaa suomeen. on tuolla kyllä yhteydenottolomake. :) ebay on kans yks mistä löytyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vempula, nyt mä niin haluan tommosen pehmon! :D Tosin saksa ei ole mun vahvin alani, pitänee pyytää vähän konsultaatio apua... Mä en löytänyt eBaystä muuten yhtäkään? O.o

      Poista
    2. http://www.ebay.com/itm/WARMIES-GREENLIFE-BY-JANOSCH-9707913-Cojin-Calor-Tigerente-Microondas-/181445785829?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item2a3f02f8e5

      :D

      postarit tuolla aika isot, mut niin varmaan tossa janosch-shopissakin.. mut varmaan sieltä suoraan tulee himpun halvemmaks, mvarsinki jos ottaa pienemmän, tuo mun linkkaama oli kai isoin koko.. :)
      enkkua varmaan ymmärtävät, laita tolla lomakkeella viestiä' et kulkeeko suomeen ja paljon maksaa :)

      Poista
    3. Täytyypä katsella, että josko kotiuttaisin tuollaisenkin ankan itselleni... ;)

      Poista
  3. Jotain hyötyä mun kaiveluista ja tutkimisista ;) toi on vaan niin söpö♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kyllä! :D No niinhän mä oonkin, niin tottakai se on söpö ;)

      Poista
  4. Innostuin... Käys katsoo kuinka. ;)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Eikö ollutkin! :) Mä olin ihan täpinöissäni tästä !

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...