keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Back to basics.

Moi, olen Tiikeriankka ja nykyään maaiman surkein bloggaaja. :D Mua ei nyt vaan jotenkin ole napannut kynsien lakkaaminen ollenkaan. Esim. halloweenia viettäessäni en ollut lakanut kynsiä mitenkään teemaan sopivasti, heitin vaan vaaleanpunaista hiekkalakkaa peittämään kuluneen mustan lakan kärjet. Ja silloinkin kun olen lakannut kynnet, niin eihän tuolla ulkona enää mitään valoa ole, jossa niitä voisi kuvata! Mun valolaatikon lampuistakin toinen on hukassa, niin rupesin jossain kohtaa kiukuttelemaan itselleni ja lopetin koko kynsien kuvaamisen hetkeksi kokonaan :D Ja nytkin tarjolla on kyllä jokseenkin surkeita kuvia.

Sen lisäksi mun kynnet on nykyään vaan mun mielestä niin rumat. Ihan lyhyet ja muodottamat, koska aina töissä katkeaa joku kynsi tai joku sormi jää johonkin väliin. Argh! Haluan pitkät kynteni takaisin! Kuten olen sata kertaa jo sanonut, tunnen oman oloni paljon naisellisemmaksi pitkillä kynsillä. Antakaa joku mulle siisti (ja kiva) toimistotyö, jossa kasvatella kynsiä, kiitos :D

No, nyt taas palasin kynsien pariin ja totesin, että lienee paras aloitella ihan alusta. Että jos taas aloittelisi tän jutun ihan perusasioista, joten tein ranskiksen. Tosin jo pitkään Pintestistä katselemallani väriteemalla, eli violettia ja mustaa. Ei siitä ehkä täydellinen tullut, mutta menettelee :D




Sellaista. Ehkä tää tästä taas iloksi muuttuu :D Siihen esti voi olla että blogissani on taas vähän hiljaisempi kausi. Mulla on kyllä onneksi muutama kosmetiikkajuttu mistä olisi tarkoitus teille vähän kirjoitella, joten niihin kynsimasis ei haittaa :)

8 kommenttia:

  1. Söpöt on nääkin :) Iteltäkin katkes tänään viimisimmätki vähän pidemmät kynnet, nyyh :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Voidaan itkeä menetettyjä kynsiämme siis yhdessä kahvitauoilla!

      Poista
  2. Eihän sitä aina jaksa ja innosta tehdä samoja asioita. Tauko tekee ihan hyvää. Mulla se on tuo askartelun kanssa sama homma. Nyt kerään voimia itselleni ja sitten taas tärähtää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin samaa mieltä, tauko tekee välillä oikeesti hyvää! :) Hyvä suunnitelma, taidan tehdä samoin... ;)

      Poista
  3. Onpas kiva nähdä sultakin taas postaus! Ja nää kynnet on kyllä kivat, tykkään. :)

    Ps. Toinen huono bloggaaja pahoittelee, ettei arvontapalkinto ole vieläkään matkalla sulle. Oon jotenkin ollu niin muissa maailmoissa enkä oo muistanu viedä postiin, parannan tapani ja lähetän piakkoin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että joku on iloinen kun postailen! ^^ Kiitti :)

      Voi kuule, ei haittaa :D Mä en ees muistanut että sen piti tulla, kun odotin jotain postista tulevaksi samaa aikaa ja se joku toinen juttu saapui. Unohdin sitten onnellisena, että sieltä piti tulla vielä sun paketti. Mutta nyt jään odottelemaan, että ehdit postiin ja saan mun voittoni ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...