lauantai 11. lokakuuta 2014

Ihan vaan ostoksia.

Oon tehnyt niin kivoja työlöytöjä, että ajattelin esitellä teille niistä helmet :) Nämä on siis varmaan kuukauden ajalta kerättyjä, en ihan kerralla ole kaikkia ostanut ;) Myöskään ihan kaikkia lankoja, jotka töistä olen ostanut en viitsinyt kuvata... Joku lukija ilmoittaisi mut vielä johonkin hoarder-ohjelmaan :D Eikä ne varmaan ketään kiinnostaisikaan.



Aivan ihana Tiia Vanhatapion pieni käsilaukku! :) Muistaakseni serkullani on sama laukku, ja olen sitä aikaisemmin jo kuolannut. Nyt kun tämä tupsahti nenän eteen, en voinut millään jättää ostamatta. Hintaa oli muistaakseni 6€.

Edestä.

Ja vielä takaapäin. ;)

Muutamat t-paidatkin tuli löydettyä. Cupcake Culteja on jossain vielä toinenkin ihanuus, mutta se piilotteli jossain kuvauksen ajan... Ne on ihan mun lemppareita! Kaikkien näiden hinta pyöri siinä 3-4€ pinnassa/paita.





Mun korsettikokoelmani karkaa kohta käsistä.. :D Niitä rupeaa olemaan kaapissa jo ihan hyvä määrä. Mutta en voinut jättää näitä ottamattakaan! En vain kuviin viitsinyt niitä ihan kauheasti asetella ja nyörittää kiinni ja mitä kaikkea... Eli ei ehkä ihan niitä edustavampia kuvia näitä. Näiden hinta oli jotain 5€/kpl.



Tosi hyvin sopii näiden paitojen kanssa nuo farkut 8) Mutta en nyt näiden kuvien takia jaksanut vaihtaakkaan niitä. Näiden hinta oli 6€/kpl.

Edestä.

Takaa.


Miestin Iron Fistin miestin hupparikin löytyi näin hyvä kuntoisena! Tää varmaan tulee yhteiskäyttöön miehen kanssa kun on niin hieno, että taidan välillä lainata tätä ;)



Nykyisestä käsilaukustani on myös aika jättämässä ja shoppailin sitten tälläisen tilalle :) Ei ehkä ihan kaikkein eniten mun näköinen laukku, mutta jotenkin silti tykkään tästä! Ainakin se on ehjä.. :D Jossain kohtaa ehkä pitää silti ostaa joku vähän enemmän oman näköinen laukku.

Ja jos vielä kiinnostaa lukea shoppailupostauksia, niin työkaverini postaus löytyy *täältä* :)

No, mitä mieltä? ;) Onko muita Kuppikakku kultin faneja? :D Eipä mulla tänään muuta, kivaa lauantaita kaikille!

11 kommenttia:

  1. Ei kyllä minun tyylisiä mutta kivoja ostoksia silti ja pääasia että itse tykkäät.Saako kysyä missä oot töissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja niinhän se on, pääasia että mä tykkään :) Kyllä mäkin tykkään lukea muiden ostospostauksia, vaikkei mun tyylisiä vaatteita/juttuja oiskaan ^^ Oon tällä hetkellä töissä UFFin lajittelukeskuksella.

      Poista
    2. Noinhan se just menee
      Varmaan aika kiva työ =)

      Poista
    3. Ainakin parempi kun ei töitä ollenkaan :D

      Poista
  2. oi vitsit miten magee toi paita jossa on toi lukkojuttu kaulassa! oot kyllä tehny hyviä löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on munkin mielestä ihan älymagee! :D Vähän tyrkky, mutta... Kiitti, mutta kivoja löytöjä oli sullakin! :)

      Poista
  3. Siis mulla oli kans toi laukku, mutta muutossa heitin roskiin..... Olisinpas tiennyt.. Nimittäin siinä oli meikkiä siuksissa, enkä alkanut sit pesemään sitä ja siksi sitä voinut mihinkään antaa. Koneessahan se olis puhtaaksi tullut. Voi anteeksi. Onneksi sait samanlaisen nyt itsekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ounou! Olishan sen joo saanut puhtaaksi, ei mua ois haitannut :D Mutta nyt mulla on jo sellainen niin turha enää murehtia sitä :)

      Poista
  4. Kivoja ostoksia ! Mä niin rakastan cupcake cultin vaatteita ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Eli en oo ainut! Ne on kyllä vaan niin hiton ihania <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...