tiistai 9. syyskuuta 2014

Syyskuun Livbox.

Onnekseni sain Livboxin käsiini ennen kuin pitää lähteä iltavuoroon, joten päätin samantien näpytellä teille oman postaukseni! :) Kyllä muuten pientä bloggaria tässä kuussa hellittiin... Jos en edellisestä boxistä tykännyt, niin tästä sitten senkin edestä! Siis tässähän taisi olla jopa kolme täysikokoista tuotetta?

Tässä kuussa tosin huomasin, että mullahan on vähän lisähaastetta tässä kuvailussa kun partsille ei paistanut arska... :D Koska ensin piti tarkkailla laatu...



Sitten piti haistaa... (antakaa siis anteeksi kissankarvat kuvissa :'D)






Ja sitten piti vielä maistaa...


Kissat kelpuuttivat boxin tervetulleeksi taloon, ja minä saatoin jatkaa bloggailua :D




Jostain syystä mua on ihan oikesti himottanut tämä Nivean purkissa olevat huulirasvat. Huulirasvaa löytyy ties miten paljon jo valmiiksi, mutta nää silti aina huuteli hyllystä kun kuljin ohi. Onneksi Livboxista kuoriutui mulle nyt ihan oma mustikan tuoksuinen huulirasva! Tykkään kyllä kovasti tän tuoksusta, ja huulillakin ihan kiva. Ei mikään hullutehokosteuttaja, mutta ihan perus ok :)



Näitä menee aina, ja mielelläni kokeilenkin tätä Lumenen uutuutta, koska sen hinta on mun mielestä aika kohdallaan. Tykkään ensin pestä meikit tälläisellä geeliputsarilla ja sitten loput puhdistusöljyllä. Tämä pääsee testiin, kunhan Neutrogenani taas loppuu :) Extraplussaa myös siitä, että tässä jopa sanotaan, että tällä voi puhdistaa silmämeikitkin.




Tähän pikkukaveriin en ollutkaan koskaan aikaisemmin tutustunut. Mutta nyt pääsen tekemään tuttavuutta :) Pääsi heti käsilaukkuun pienen kokonsa takia. Ja saatiin myös lahjakortti, jolla tälle saa pienen jalkavoide kaverin.



No hiuslakka ei ole mulle koskaan tainnut olla mitenkään maata mullistava tuote :D Siis kyllä niitä tulee erillaisia käytettyä, mutta ei mulla niistä kauheasti mitään sanottavaa ole. Mutta kyllä tämäkin siis käyttöön tulee.



Siis katsokaa miten ihana purkki! Musta tää oli jotenkin aivan ihanan pinkki! Mun päivävoide olikin aika lopussa, joten tämä tulee kyllä käyteltyä :) En vain itse tykkää tästä purkkimallisesta pakkauksesta, tykkään itse enemmän putkiloista tai pumppupulloista. Joten voi olla, että jatkossa tätä ei sen takia tule otettua kaupan hyllystä kotiin mukaan, mutta kyllä tämän mielellään käyttää.



Ja heti piti päästä nuuhkimaan tätä :D Aivan ihana tuoksu! Mun on aivan pakko ostaa tää täysikokoisena, kunhan se van ilmestyy kaupanhyllyille :) Nyt mä nuuhkin itseäni koko iltavuoron töissä... Sen ensimmäinen Perry ei sit ollutkaan ihan mun juttu, joten käytin vain sen edellisen Livboxissa tuleen näytteen, mutta en kotiuttanut isompaa. Nyt taitaa kyllä olla pakko lähteä tuoksu ostoksille...

Mitäs muut tykkäsi tän kuun Boxista? :) Tuliko teille samat tuotteet? Olitteko yhtä innoissanne kuin minä?

Ja vielä Nöftän lopputerkut kaikille... Sekin taisi tykätä tuoksusta... :)


27 kommenttia:

  1. Ihan kiva paketti kyllä. :) Itelleni ei tosiaan tuu enää boksi eikä harmita, koska ei mun tulis käytettyä kaikkia noita purnukoita. Mulla on kuitenkin ne perusluottotuotteet olemassa. Eli ehkä, jos boksiin ilmestyis enemmän värikosmetiikkaa, niin voisin harkita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Mulla on kyllä vähän sama, että miten saan aina kaikki käytettä, mutta aina ne johonkin on hävinneet... :D Mä en oikein nykyään enää osaa pitää "luottotuotteita" musta on tullut liian utelias uutuuksien suhteen! Värikosmetiikaa ois kyllä kiva jos ois enemmän :)

      Poista
  2. Ihanat kisut <3
    Näyttää aika kivalta paketilta oli pakko tulla kurkkiin.Omaa odotellen.Hiuslakka menee tosin varmaan puolison käyttöön ku ite ei tuu käytettyä jos multa sellanen paketista kuoriutuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ^^ <3
      Musta on oikein kiva paketti! :) Jään siis odottamaan sun postausta, että mitä sulle kuorituu Boxista :)

      Poista
  3. Oliko Lorealin voide täysikokoinen ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten onkin 4 täysikokoista tuotetta. :)

      Poista
    2. Kyllä mä saan edelleen laskettua kolme täysikokoista :D Päivävoide, puhdistusgeeli ja huulirasva. Näyte kokoja on käsirasva, hiuslakka ja tuoksunäyte? :)

      Poista
  4. Näissä kai hieman vaihteluita, jotkut saaneet vaahtoputsarin, mitä toivottavasti itse en saa! :D Noh, omaa tosiaan odotellessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa, okei! :) Mä en oo muiden postauksia vielä ehtinyt lukemaan. Kyllä se sieltä vielä tulee, niin pääset katsomaan kumpiko sun paketista kuoriutuu! ;)

      Poista
  5. Mielenkiintoinen setti tällä kertaa. Minun Viliboxini on tässä kuussa Tom Of Finland-postimerkit. :D Siis hemmottelen itseäni joka kuukausi pienellä jutulla ja tässä kuussa piti hankkia Tomit. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin kattelin Tomeja kun olin postin kassalla, mutta jäi kuitenkin ostamatta :)

      Poista
  6. Mä tykkäsin iha sikana tän kuun boxista, ei yhtään miinus tuotetta!! Oon niiin innoissani uusista tuotteista! :)

    VastaaPoista
  7. Haha, mä ostin just viime viikolla tuon mustikkahuulirasvan koska RAKASTAN mustikkaa ihan kaikissa muodoissa :D Mut ei se mitään, hyvä olla varakappale! Ja toi Katy Perryn tuoksu on myös ihana, varmaan pakko munkin käydä vähän ostoksilla o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varakappaleet ei ole koskaan tappaneet ketään, eli niitä on aina hyvä olla ;) Jep, sama täällä, toi on niin ihana..

      Poista
  8. Muutamaa kosmetiikkaboxia myydään ulkomailla, joita saa tilattua suomeenkin :) Voi ostaa yksittäin tai tietyn ajan kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ees tiennyt tämmöisestä, kiitos kun valaisit! :)

      Poista
  9. Sain ihka ensimmäisen boxini tänään ja tykkäsin tosi paljon! :) mulle tuli puhdistusvaahto. Innostuin kirjottamaan hyyyyvin pitkän postauksenkin blogiini.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että tykkäsit :) Joo, käväisin kyllä lukemassa :D

      Poista
  10. mitä bokseja voi tilata suomeen? :) siis ulkomailla "ilmestyvistä"? kellään tietoa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lookfantastic (tämän kuun boxi on jo sold out) http://www.lookfantastic.com/beauty-box/lookfantastic-beauty-box/10982574.html

      Cleopatra's Secret (tämä taitaa olla suomalainen) http://cleopatras-secret.fi/tuoteryhma/miten_cleopatra_s_secret_box_toimii_/2121

      Poista
    2. Coastals Scents http://www.coastalscents.com/mysterybox.html (tämä toimittaa myös suomeen, en tiedä postikuluja)

      Poista
    3. Täytyypä ehkä tutustia itsekkin näihin... :D

      Poista
  11. Kiitos mimosa :) ovat ihan uusia tuttavuuksia minulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa on LookFantastic - boxin sisältö ja muita turinoita siitä :D http://dixinn.blogspot.fi/2014/09/lfbeautybox.html

      Poista
    2. Kiitos vielä tästäkin! :D Pitää käydä kattomassa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...