lauantai 13. syyskuuta 2014

Ostospostaus tai jotain sinnepäin.

Mun on muutosta asti pitänyt järjestellä mun kosmetiikkalaatikot, jotka on olohuoneen lipastossa. Ainut vaan, että ne oli niin räjähtäneet, että mua ei yksinkertaisesti huvittanut koskea niihin ollenkaan :D Joka taas tarkoitti sitä, että puolet mun meikeistä oli siellä jossain tavoittamattomissa.

Hermoni siis paloivat jossain kohtaa tähän tilanteeseen lopullisesti...



Joten suuntasin eBays ihmemaahan etsimään ratkaisua. Joka löytyi muuten hyvin pian! Ostin itselleni TÄLLÄISEN.

Pian ostokseni jo saapuikin kotiin ja pääsin järjestelemään siihen kosmetiikkaani! :)


Se pääsi siis killumaan vessan oven sisäpuolelle. Ja eihän se tyhjänä kovin kummoisen näköinen ole, mutta voi kuinka se helpottikaan elämääni! :D Eli eikun täyttelemään...


 Eikö ole muuten hieno pyykkäysmotivaatiojuliste mulla kylppärissä ;)


Ja siinä se on "täytenä" :) Meikkaillessa kivasti käden ulottuvilla, ei tarvitse lähteä hakemaan olkkarista jostain laatikon pohjalta jotain :D Ja sain yhden laatikon kokonaan tyhjäksi, sekä neljä meikkipussia tyhjeni! Ennen kun yhdessä pussissa oli rajauskynät, toisessa ripsivärit jne...



Mutta kun periaatteessa nyt aloitin puhumaan shoppailusta, niin ajattelin vielä jakaa teille pari vaateuutuuttani :)

Ihana ukkoseni osti mulle mekon, kun olin huonolla tuulella ;)


Kuvassa ei ihan pääse oikeuksiinsa, mutta mun mielestä aivan ihana Hell Bunnyn mekko ^_^ Pitäisi jostain etsiä vielä tuon kaveriksi samaa vihreän sävyä olevat sukkikset tai legginssit! Sit tekis vihreä-mustan silmämeikit ni ois aika räyhee ;)



Töistä löytyi vielä mielestäni aika soma huppari, jonka kotiutin myös :) Hintaa taisi olla 6€. Hell Bunny tämäkin.

6 kommenttia:

  1. Ihana mekko ja oi tuo säilytysjutska näyttää kätevältä

    VastaaPoista
  2. Onks sulla tuossa yhdessä lokerossa Ventoline? Mulla on samanlainen, mutta nyt vaihtui piippu ja tuo jäi pois. Näyttää ainakin siltä pienestä kuvasta. Näppärä lokerikko! Mulla on salkku ja aikaisemmin oli sellanen oikea työkalupakki, joka siis oli meikeille. Sain porukan repeemään, kun tarvisivat työkaluja ja sen väärän pakin avasivat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se :) Toinen on käsilaukussa ja toinen tuolla kylppärissä kotikäytössä. Mietinkin itseasiassa, että sä varmaan ainankin tunnistat sen! ;)
      Se on tosi näppärä! Eikä ollut kallis. Haha, joo ripsiväri ei kauheesti lämmitä jos etsii ruuvimeisseliä! :D

      Poista
  3. Voi apua miten ihana mekko! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...