perjantai 26. syyskuuta 2014

Ja minä olen yksinkertainen.

Annoin itselleni tälläkertaa luvan mennä siitä, mistä aita on matalin ;) Eli lakkasin ensin kynnet itselleni tosi mieleisellä sävyllä, tällä kertaa Bond-lakka ja sitten vaan Essencen koristelulakalla ohut ranskis kärkiin :D Ei mennyt aikaa kun yhden Orphan black-jakson verran. On muuten tosi hyvä sarja, kannattaa vilkaista ;) Näistäkään ei nyt mitenkään erityisen hienot tullut, lakkakin pääsi vähän kuplimaan ja kärki on epätasainen, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan mä kyllä tykkäsin näistä pikakynsistä.






6 kommenttia:

  1. Sähäkät kynnet. Oletko muuten laskenut, montko kynsilakkapulloa kodistanne löytyy? Kiinnostaisi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      öööö... En hetkeen :D Ja mä menen laskuissa sekaisin jo onnen kun ehdin kymmeneen... Pitää pyytää miestä laskemaan ne taas ;)

      Poista
  2. Ootko tulossa i love me messuille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole vielä varma. Saattaa olla että mulla on menoa silloin :( Oli kyllä suunnitelmissa tulla, mutta... Sä oot varmaan menossa? :)

      Poista
    2. Joo mulla olis tarkotus mennä ainaki yhtenä päivänä kun voitin jo lipunki.Viime vuonnahan kävin 2 päivänä

      Poista
    3. Onnea voitosta! :) Joo niin kävit ja silloin jo katselin kateellisena, että voi kun itsekkin pääsis ;) Niin taidan tehdä tänäkin vuona... Ehkä sit ensi vuonna!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...