sunnuntai 10. elokuuta 2014

Elokuun Livbox ja valivali.

Nyt tulee tosi myöhään Livbox postaus, mutta en saanut torstaina päivitettyä blogia ollenkaan! Meillä ei netti toiminut oikein yhtään, niin ei siis Bloggerkaan. Ja perjantaina saatiinkin mun vanhemmat meille kylään ja lauantaina lähdettiin käymään Tallinnassa :)






Tän kuun Boxissa oli jotenkin mun mielestä hyvin 80-lukulainen väriteema ;) Odotin tätä Boxia ihan innoissani, että jes, nyt tulee jotain siistiä! Mutta mun täytyy myöntää että olin pettynyt. En suuremmin välittänyt tuotteista, ja teemana oli bloggareiden suosikit. Mäkin kuitenkin ihan jonkun verran blogeja luen, mutta kyllä yhtäkään näistä blogeista. Osasta en ollut kuullutkaan? Entäs te muut?



Tämä oli oikeasti ainut ihan kiva tuote, koska tykkään kyllä tästä tuoksusta. Mutta se on silti vain suihkugeeli, eikä mitään sen enempää maailmaani mullistavaa :D En ikinä maksaisi näin järkyttävää määrää suihkugeelistä.



Olenkos mä ikinä maininnut, että inhoan hunajaa sekä makuna, että tuoksuna? ;) Ja tämä haisee hunajalle. Joten tämä saattaa joskus joksikin arvontapalkinnoksi päätyä... :D



Aurinkopuuteria en oikein osaa käyttää... Mutta nyt kun sellainen on, ja ilmeisesti vielä ainakin jonkun bloggaajan mielestä hyvä sellainen, niin kai sitä pitäisi opetella :D



Livboxissa on jo ollut yksi Batisten kuivashampoo, nyt tuli toinen. Okei, nyt myönnän että huijasin teitä heti alkuun, tämäkin on ihan tuote testata! Mutta olisin toivonut edes normikokoista pulloa vaihteeksi..?



Tätä jo vähän testailin ja totesin, että tuo pieni purkki on aika hankala käyttää jos on pitkät kynnet. Melkein kaikki jää nimittäin sinne kynnen alle :D Eikä tää mitenkään erityiseltä vaikuttanut, mutta kyllä tää käytettyä tulee.

Sellainen Boxi tällä kertaa. Oliko muut samaa mieltä vai oliko teille mieleisiä tuotteita?

Niin ja vielä lisää vinkumista.






Tämän takia samperi mun blogiin ei meinaa tulla uusia kynsipäivityksiä!! Meillä on niin kuuma, että lakat ei kuivu ikinä ja sitten ne rupeaa kuplimaan ja menee ihan ruttuun ja karkaa kärjistä ja kaikkea ihan tyhmää!! :( Ilmankin on pari päivää ollut niin pimpulan kostea, että tuntuu melko trooppiselta... Onneksi töissä saa pitää hankoja niin kynnet ei kärsi, ja ne ei näy mihinkään sieltä hankojen alta kun ne on niin rumat lakkaamattomina :D

Niin ja sitäkin piti vielä valittaa, että mä en meinaa saada kommentoitua muiden blogeihin juuri ollenkaan! Kun painan "lähetä" nappia, niin mun viestit tuntuu häviävän bittiavaruuteena suunnilleen joka toinen kerta :( Onko muilla tätä ongelmaa tällä hetkellä vai johtuuko tämäkin meidän tällä hetkellä tosi jökkivästä netistä? Että älkää otteko nokkiinne jos en kommentoi teidän blogeja, luen niitä silti, mutta kun en saa kommentoitua...

12 kommenttia:

  1. Ainaki sun kommentti tuli perille mun blogiin.Odotan ostospostausta tallinnan reissulta =)
    Ihan kiva boxi vaikka en usko itekkään et kaikille löytyy käyttöä,mut aina voi laittaa eteenpäin.Mie en saanut tuota suihkugeeliä jota toivoin vaan mulla oli kasvosieni.Ois voinu olla kaikilla kerranki samanlaiset sisällöt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä! :) Ei tainnu tulla ostettua niin paljon, että siitä kannattais omaa postausta tehdä :D
      Mä kuvittelin kanssa että kaikki sais tässä kuussa samanlaiset boxit, mutta ei se mennytkään niin! Miksi joku bloggari on saanut valita useamman tuotteen kuin toiset? Koska eikö se sieni/suihkugeeli ollut ainut vaihtuva?

      Poista
    2. Heissan! Plusmimmin suosikki toisessa boxissa oli Dolce&Gabbanan suihkugeeli ja vaihtoehtoisesti osassa boxeissa oli videobloggaaja Nella Törnroosin suosikki: Konjac Sponge -kasvojenpesusieni :)

      Terkuin Sanna LivBoxista

      Poista
  2. Tulin lukemaan Livbox-postaustasi, mutta on pakko kommentoida tuota kommenttiasiaa. Olen huomannut, että joka kerta ensimmäinen kommenttini häipyy bittitaivaaseen ja vasta toisella kertaa saan kommenttini näkyviin. Outoa ja ärsyttävää.
    Itse pidin Livboxin tuotteista, vaikka vartalovoin tuoksu olikin minulle liian makea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli Blogger ei syrji vaan mua! Mutta se on tosi ärsyttävää :/
      No hyvä vaan että muille oli mieleinen :)

      Poista
  3. Mulle ei livboxia tule, mutta olen seurannut blogeissa tätäkin pakettia, ja täysin tuntemattomia bloggaajia nuo minulle ovat. Sitten jos sinulla on hunajainen arvonta, olen ekojen joukossa arvontaan osallistumassa. :D Hunaja on TAIVAALLISTA minusta. nimimerkillä kylpee hunajassa, juo hunajaa ja voitelee itsensä hunajalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en sentääs ollut ainut, joka ei näitä bloggareita tuntenut alkuunkaan ;) Selvä, täytyypä siis alkaa suunnittelemaan arvontaa taas pikku hiljaa... :D

      Poista
  4. Mulle oli pari bloggaria noista tuttuja kyllä, en seuraa aktiivisesti, mutta oon törmänny kyllä. Siltikään boxin sisältö ei oo musta sellanen, että tilaisin, vaikka runsashan se nyt näytti olevan, mitä blogeja oon seurannu. :)

    Mulla ei oo suurempia ongelmia ollu lakkojen kanssa, vaikka asunnon lämpötila on +32, illalla ehkä +30. :D Kuplimista oon havainnu kyllä, mutta on tasottunu pikakuivattajalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No runsas joo, sitä ei voi kieltää :)

      ... Jos mä muuten sun luokse vähäksi aikaa lakkaileen kynsiä, käykö? :D

      Poista
    2. Hahah, tervetuloa vaan! :D Tässä just ite lakkailen ikkuna auki kynsiä eikä minkäänlaisia ongelmia kuivumisen kanssa tai kuplimista, vaikka asunto itessään on kuuma. :D

      Poista
  5. ton takia en just enää tilaa livboxia :D mä sain vaan pelkkiä rasvoja ja hajuvesinäytteitä ja ne suututti mua ihan hirveesti :D

    http://happy-days-with-t.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Mie tiesin Saara Sarvaksen ja Annien. Annie tosin tekee lähinnä vlogia (olen sen kerran nähnytkin livenä eräässä miitissä, kun asui silloin vielä joensuussa).

    Miekään en pysty aina kaikkiin kommentoimaan, kun se kommentti häviää. Ärsyttävää kirjoittaa joku pitkä sepostus uudelleen.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...