keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Heinäkuun Livbox.

Basilika on edelleen hengissä!

Mulla on tänään ollut likipitäen täydellinen päivä :) Sain tosi jännittäviä uutisia! Kerron niistä teille lisää vähän myöhemmin, kun tiedän itsekkin enemmän. Haettiin vielä jäätelöt ihan jäätelökioskista miehen kanssa, nami! Piti juhlia, kun olin niin iloinen :)

Ja päivääni piristi vielä entisestään se, että Livboxi löytyi postilaatikostani! Ja sisältö oli tällä kertaa itselleni ainakin tosi mieleinen.



Mä itseasiassa olinkin jo harkinnyt tämän Dermon lakan ostamista :D Mutta nyt se tupsatikin yllärinä Boxista. Olin tosi iloinen. Otin vertailun vuoksi vielä kuvan Essencen kultalakan kanssa.


Mulle ainakin tuoksunäytteet on aina mieleisiä! Ainakin näiden molempien kuvaus kuulostaa mun mielestä tosi ihanalta, pitää kokeilla näitä ihan lähipäivinä.



Tässä on tosi ihana tuoksu! Ja tässä mun pullossa on tuo korkki jotenkin hassusti :D Se on vähän vinossa, mutta ei se silti onneksi tunnu vuotavan. Joten pikkuvika :) Olen katsellut kivoja lettikampauksia Pinterestistä tässä jo hetken, joten tämä tulikin juuri oikeaan aikaan! Täytyy ehkä siis kirjoitella tästä enemmän myöhemmin? :)



Tosi miellyttävän tuntuinen huulirasva huulilla. Tässä on jotenkin jännä tuoksu, mutta tosi hyvä! Oikein mainio sellainen "perushuulirasva"



Mä yritän kaikkeni välttääkseni aurinkoon menoa, koska mä palan niin herkästi, joten auringon ottaminen jää multa kokonaan pois :D Mutta vartalovoiteena tätä ajattelin kokeilla kuitenkin :)



Mä sain mieheltä joululahjaksi tätä samaa shampoota, kera sarjan hoitoaineen ja hoitosuihkeen. Täytyy sanoa, että en oo ikinä käyttänyt yhtä hyvää shampoota! Ihan huippukamaa, mä tykkään tosi paljon. Mun hiukset ei ole ikinä olleet yhtä hyvässä kunnossa, kuin tämän sarjan kanssa. Ja oli tosi riittoisaa.



Mä katsoin Livboxia availlessani ensin, että tuo olisi kondomi. No, ei ihan! :D  Tämä on minulle uusi tuttavuus, mutta koska pidin sarjan muista tuotteista niin odotan tältä kieltämättä aika paljon.






Tuotteiden lisäksi salon24.eu tarjoaa Livboxin tilaajille -30€% tilauksen hinnasta ja Dermoshop ilmaiset postikulut. Saattaa olla, että molemmat koodit tulee kyllä käytettyä... ;)

Kai muillakin on ollut ihana päivä eikä vain minulla? :) Ja mitä tykkäsitte tuotteista? Oliko teillä eri tuotteita?

6 kommenttia:

  1. En saanut viel omaani ku posti toimii muutenki miten sattuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin toimii meilläkin! Käy sääliksi jakajia, tässä hullussa helteessä pitää tehdä tosi pitkää päivää :(

      Poista
  2. Alan joka kuukausi kiinnostua tästä enemmän... pitäisiköhän minunkin tilata tuo boxi. :D mietityttää vaan, että jos sieltä ei joku kuukausi tulekkaan mitään kivaa niin mahtaa potuttaa maksaa siitä. Ehkä siis seurailen vielä sivusta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaa pois vaan! :) Eihän sitä ikinä tiedä, mitä sieltä tulee, mutta se on se tarkoitus! ;) Mulla ei oo ikinä ollut semmoinen "ei-ois-pitänyt-tilata" olo.

      Poista
  3. Tuo kultalakka oli myös mun Livbox-suosikkini tässä kuussa!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy myöntää, että niin oli munkin! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...