sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Teippituunaus.

Mulla on ollut tänään superahkera päivä ;) Sain monta asiaa tehtyä jotka on ollut to-do-listalla muutosta asti! Ja vielä molemmat pesukoneet päällä ja ruoka uunissa. Lasagnea, nam! Kasvitkin on kasteltu ja keittiö siivottu. Mies vielä imuroi koko talon, niin nyt taas kelpaa asustella täällä :)

Mutta yksi juttu jonka sain tehtyä, on jotain minkä haluan esitellä myös teille. Eekun blogissa oli joku hetki sitten alekoodi Teippitarha.fi sivulle ja mulla oli ollut ajatuksena jo hetken että tarviisin jotain kivaa kuvioteippiä.

Muutossa nimittäin siirrettiin meidän lipasto, jossa on lakanat, sängyn päähän ja sen päälle telkkari. Ratkaisu on toimiva, mutta lipaston takapuoli ei ole järin nätti.






Joten teippitarhasta lähti Eekun alekoodin ansiosta pääkallokuvioista ilmastointiteippiä! Oikeesti, kuinka siistiä! :D Mä olin aatellut, että vetäisin ihan normijesseteipillä tohon pohjan ja sen päälle jotain kivaa kuvioteippiä, mutta tää oli paljon kätevämpi ratkaisu. Hintaakaan ei tullut postikulujen jälkeenkään kuin 8€, jes! Toimitus oli järin nopea ja PayPal oli taas kätevä maksukaveri. Toki olisi ollut myös verkkopankki vaihtoehto, mutta mä tykkään ottaa PayPalin jos se on saatavilla.


Tää on vielä oikeesti ihan kunnon heavy duty-teippiä, siis kunnon jesseä! Mä olin ihan innoissani. ;) Siispä teippailemaan. Ukko sai nostaa telkkarin pois lipaston päältä että sain sen siirrettyä pois sänkyä vasten. Pistin kaksi kerrosta teippiä, ettei jäänyt kaljuja kohtia.


Hyvältä näytti ja siirsin lipaston takaisin paikalleen. Pyyhin pölyt ja käskytin taas Mr.Tiikeriankan nostamaan telkkarin takaisin :D


Mitäs sanotte? :) Mun mielestä aika hyvä! Ainakin parannut edelliseen on huomattava :D Pistin vielä sängyn päähän teemaan sopivan viltin. Teippiäkin jäi vielä vaikka kuinka paljon. Pitää keksiä vielä mitä muuta pääsen teippailemaan...


4 kommenttia:

  1. No hienohan siitä tuli! Varsinkin kun löysit noin hempeän teipinkin :-)
    T: Mutsi

    VastaaPoista
  2. Oo, siitähä tuli tosi hieno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mun silmääkin mielyttää kyllä kovasti :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...