maanantai 9. kesäkuuta 2014

Kesäkuun Livbox.

Muut sai omat Boxinsa jo perjantaina, mutta minä jouduin odottamaan tähän päivään, koska unohdin tietysti vaihtaa osoitteen Boxiin 8( No, nyt se on kuitenkin kotiutunut! Yritin koko viikonlopun vältellä muiden postauksia, että en spoilaannu sisällöstä. Eli en siis tiedä minkälaisia variaatioita tästä on tullut muille! Tässäkuussa Boxia koristi supersöpö pilkullinen rusetti :)



Halusin myös kuvailla partsilla, vaikka ilma ei ollutkaan erityisen aurinkoinen. Eli ei muuta kun Livboxi ja valoboxi mukaan partsille 8)





Ensin mä olin tästä ihan innoissani! Ja sitten äärettömän pettynyt. Näistä Apocalipseistä on ollut niin paljon hehkutusta ja hypetystä ja ties mitä, mutta koska mun huulimeikkivarastoni on nyt jo aivan valtava, en ole halunnut ostaa enää yhtään lisää huulikiiltoja. Ja nyt luulin, että olisin saanut hyvällä omalla tunnolla itselleni Apocalipsin... Jonka väri on suunnillaan sama, kun mun peitepuikossa... No joo, ei. Mä en osaa käyttää tän värisiä huulimeikkejä, en vaikka mikä olisi... Siispä tyydyin kokeilemaan kädelle tätä ja nyt kysyn, että saiko kukaan muu kivemman väristä ja tahtoisi tehdä vaihtareita...? Anyone?



Viimeisin kasvokuorintani loppuikin juuri ennen muuttoa ja en vielä ole ehtinyt ostamaan uutta! Täytyy kokeilla tätä ja miettiä, että ostaisinko ihan täysikokoisena :) Neutrogenan tuotteista olen ainakin noin yleisesti ottaen tykännyt.



Mulla on tällä hetkellä käytössä Ikeasta otettu pesukukka... :D Katsotaan, kun tulee aika vaihtaa pesukukkaa, että onko tämä parempi kuin Ikean versiot ;)



Mä olen jo jonkun aikaa ollut vannoutunut Venuksen kannattaja, ja musta tuntuu myös että pysyn sillaisena. Mutta kätevänä yksittäispakattuna kertakäyttöteränä, jätän tämän odottamaan vaikka jotain reissua etc, johon otan tämän mukaan :)



Hei, täähän on kiva! Mun jalkapohjat on ihan hirveän näköiset tällä hetkellä, joten tämä tuote pääsee todella testiin ;) Pitäisiköhän tästä tehdä ihan oma postauskin, että mitenkä hyvin tämä tekee mitä lupaa...



Olen joskus käyttänyt tästä jonkun näytepussin, mutta sen kanssa oli hirveää sotkemusta kun pussi repesi melkein kahtia ja voide oli suurimmaksi osaksi lattialla :D Lattia oli varmaan hirveän hyvin kostutettu sen jälkeen, mutta itsestäni en tiedä. Jospa tämän kanssa pääsisi vähän parempiin väleihin ;)

Sellainen Boxi tässä kuussa. Ihan kiva, ei mitenkään maailmaani mullistava, mutta kiva. Mitäs muut sai, kuinka paljon teidän Boxit erosi mun Boxista? :)


5 kommenttia:

  1. Muuten sama mut huulilakka erinsävyinen onneksi :D

    VastaaPoista
  2. Voin vaihtaa tuon huulilakan sävyn, mulla on Apocaliptic. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, käy mulle! :) voitko laittaa mulle vaikka sähköpostia, niin sovitaan tarkemmin? :)

      Poista
  3. Nyt on kiva paketti. Vaan kaukaa katselen silti. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...