tiistai 6. toukokuuta 2014

Top 3 nettishoppailukaupat.

Toiveena arvonnan yhteydessä oli, että tokisin postauksen mun suosikkinettikaupoista. :) Tässä se siis tulee! Kaikki mainitsemani nettikaupat siis toimittavat Suomeen ja ovat luotettavia!

1. Kosmetik4Less

Eikös tää ole melkein kaikkien uusi suosikki nettikauppa? ;) Todella kohtuulliset postikulutkin, 6,90€ riippumatta siitä mitä tilaat ja kuinka paljon. Ja yleensähän se on siis paljon, mitä tuolta tulee tilattua, koska melkein kaikki tuotteet on tuolla nettikaupassa todella edullisia! Essencejä tulee tuolta suorastaam hamstrattua, koska ne on niin edullisia ja silti todella hyviä tuotteita! Myös siis meikit ja puhdistustuotteet, ei vain kynsilakat. Tuotteet on mun mielestä myös tosi tosi hyvin pakattu, ikinä ei ole mitään mennyt rikki.

Kauppa myy muutamaakin halpaa, mutta hyvää merkkiä. Juurikin tuota Essenceä, ja myös esimerkiksi Wet 'n Wildia. Tosi Wettiksiä myy myös Seppälä, mutta tuolla on valikoimaa jota Seppälässä ei ole. Myös Sleekin ihanaakin ihanammat luomiväripaletit kuuluu K4Ln valikoimaan! :)

Ainut huono puoli on se, että koska kauppa on niin suosittu, niin monet tuotteet saattaa olla loppu. 8( Eli jos mielii saada uutuuskokoelman kokonaan, pitää toimia nopeasti tai saattaa jäädä ilman.

 2. NailSupplies

NailSuppliessilta tilaan yleensä China Glazeja ja O.P.I.ja. Olen useinkin ihmetellyt, että miksi muut saa tilattua O.P.I.n lakkoja NailSuppliesilta, mutta mä en ikinä löydä niitä sieltä! Jokunen päivä sitten kuitekin ratkaisin tämän ongelman, ja tunsin itseni täysin ääliöksi. Kyllä, NailSupplies myy O.P.I.n lakkoja, mutta... Pitää olla kirjautunut sisään, jos niitä mielii shoppailla! Mä olen aina ollut kirjautunut ulos, ennen kuin sitten painan itseni maksamaan. Eli jos sieltä mielii shoppailla O.P.I.n lakkoja, luokaa tunnus ja kirjautukaa sisään, sitten ne näkyy siellä "polish" valikosta :) Tämä johtuu varmaan siitä, että käsittääkseni NailSuppliessilla ei olisi virallisesti lupaa myydä O.P.I.n lakkoja? Korjatkaa jos olen väärässä.

Jos tuolta haluaa tilata aluslakkoja, päällyslakkoja, tms, niin ne löytyy muuten sitten kohdasta
"Treatments." Itsellä se ainakin oli alussa hukassa.

Tuolta tilatessa itse tilaan aina sen 9 lakkaa, koska ne lakat itsessään ei ole kalliita. Postikulut sen puoleen on, melkein 30dollaria. Mutta yleensä olen ihan euroissa maksanut suunnillaan 50€ yhdestä tilauksesta. Riippuu tietysti merkistä mitä tilaa :) 

3.e.l.f.

 Elfikin on varmasti jo monelle tuttu ja olen siitä jo aikaisemminkin kirjoitellut. Täältä löytyy sille ihan postauksensa, joten tähän en siitä sen enempää kirjoittele :)

Tässä oli mun suosikki kolmonen! Mutta paria muutakin nettikauppaa tulee toki säännöllisestä käytettyä, esim. Skin Beautystä olen useinkin tilannut äidille Exuviance CoverBlendiä. Mamma on ihastunut siihen tuotteeseen, mutta se on täällä Härmässä niin kallista, että Kanadasta muutamankin putelin kerrallaan tilaaminen on fiksua :) Ja EMP on kovassa huudossa tässä taloudessa... ;)


Toivottavasti postaus miellytti edes toivojaansa! :)

3 kommenttia:

  1. Kannatan tsekkaamaan NailsAven, postarit on halvemmat kuin NailSuppliessilla. Terkuin tilasin 4 OPIa yht. 28 eurolla posteineen. :D Kirjottelen kyllä blogiin heti, kun saan tilauksen käsiin, niin vähän kokemusta kaupasta!

    VastaaPoista
  2. Pitääpä hei käydä ehdottomasti vilkaisemassa! :) Kiitti!

    VastaaPoista
  3. Mulle vieraita kauppoja, mutta mielenkiinnolla kävin kurkkaamassa. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...