sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Posliinina?

Löysin ihan decals-laatikkoni pohjalta söpöjä kukkadecalseja, jotka olivat tyystin unohtuneet sinne! Halusin niiden seuraksi jonkun pastillilakat, jota en olisi ihan hetkeen käyttänyt. Ainakaan yksinään. Joten Models Ownin Lemon Merinque oli mun mielestä hyvä vaihtoehto. En jaksanut pelkästään siitä pullosta yksinään ottaa kuvaa, joten saatte nyt pelkät kynsikuvat ;) Jos joku ei tiedä miltä Models Ownin pullo näyttää, sen voi käydä Googlaamassa :D Kävin ulkoilumatta näitä kynsiä myös Arnoldsissa, kun käytiin miehen ja parin kaverin kanssa kahvilla. Arnoldsin ftuitiet on nam! Toinen kaveri sanoi, että nää kynnet näyttää melkein kuin posliinilta :)

Oonko mä ainut, jonka mielestä on harmi, että Models Owneja ei enää saa Seppälästä? Mun mielestä se on oikein hyvä merkki, mutta en jotenkin ikinä jaksa tilata sitä netistä. Vaikka jos tilaisi Models Ownin omilta sivuilta, niin paketin saisi kyllä muistaakseni FedExin kautta ihan kotiin asti... Mutta oli niin kiva shoppailla niitä Seppälästä! Viimeksi kun Models Ownilla oli taas kaikki -50% olin niin peffa aukinen, etten päässy siihen shoppailuhulinaan mukaan 8( Varsinkin ne Speckled Eggs ja
Velvet Goth lakat kiinnostaisi mua kovasti.




4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...