perjantai 2. toukokuuta 2014

Lyhyet palloilu kynnet...

Tässä ne nyt tulee... Mun nysäkynnet :D

Mun mielestä näitä lyhyitä kynsiä on muuten paljon vaikeampi lakata, kun pitkiä... Mä otan ihan kokoajan liikaa lakkaa siveltimeen kun rupean lakkaamaan ja sitten sitä lakkaa valuu kynsinauhoille ja joka paikkaan. Eikä se mainaa kuivua kun lakkaa on niin paksu kerros. Ja decalsitkin pitää valita sen mukaan, että mahtuuko ne mun töppökynsille :D Enkä voi kunnolla edes rapsuttaa itseäni, yhyhyyy! Hirveä valitus, tiedän ;) Mutta kyllähän ne siitä nyt sitten kasvaa. Motivoipahan ainakin syömään kiltisti ne Livboxissa tulleet ravintolisä pillerit, niin kynnet kasvais nopeammin ja nätimmäksi! En viitsinyt kaikkia leikata yhtä lyhyeksi, kuin tuo keskisormi, koska se rupesi niin alhaalta, että se rupesi ottamaan jo vähän kipeetä...

Käytiin Mäntsälässä Robin Hoodissa, ja siellä oli Flomarin/Kone Helsingin kynsilakat 3 kappaletta 5€. Kyllä mä sieltä kolme sitten kotiutin :) Ja tuo pinkki lakka, jolla tein pallot, oli myös alennuksessa ja sille tuli hintaa ihan peräti 40centtiä ;)

Eka kuva on muuten otettu mun "oikealla" kameralla ja toiset kaksi kännykällä. Ihan vain siksi, että näkisitte miten paljon mun kamera vääristää värejä! Puhelimella otetuissa on oikeat värit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...