sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Korvikseja.

Shoppailin tässä joku aika sitten Vilimarikalta muutamat aivan ihanat korvikset, jotka ihan ehdottomasti haluan jakaa kaikkien kanssa! Mä tykkään korviksista hirmuisesti ja vaihtelen niitä aina tilanteen mukaan ;) Mulla on yhteensä vissiin 15 reikää korvissa, mutta nykyään tulee enää pidettyä vain yksiä korviksia. En tiedä menisikö muista rei'istä enää läpikään...






Tälläisen paketin sain postilaatikkooni! Sain vielä korvisten lisäksi kaupan päälle söpöjä ananasfimoja ja rusetti rintakorun.



Nuo aivan valloittavat ja ihanat kallokorvakorut oli ne, jotka oli ihan "must have!" ;) Mutta koska tykästyin myös noihin toisiin, ostin kaikki itselleni. Nää on niin mua!

Samalla sain inspiraation järjestää mun koko korvistelineet uudelleen! Ja löysin myös yhden kauan kadoksissaan olleen korviksen siinä samalla :)





Nyt tämäkin pääsi takaisin telineeseen parinsa luokse.



Mun molemmat korvis telineeni ^-^ Telineet itse on ostettu Claire'silta, mutta korvikset on vähän sieltä täältä :) Jotenkin on tullut tavaksi ostaa paljon korviksia ulkomailta, niin täältä kotimaasta niitä harvemmin tulee osteltua... Tai sitten tilaan eBaysta niitä, jos löydän jotain herkullisia ;)

Osa mun korviksista ei edes mahdu noihin telineisiin, kun on niin isot o.o


Mikä on teidän suhtautuminen korviksiin? Onko teillä yhdet ja samat jotka on koko ajan korvassa vai vaihteletteko te? :) Vai onko korvissa reikiä ollenkaan?

2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja hauskat telineet.Mie vaihtelen tosi paljon varsinkin nyt ku tulee ite tehtyä kokoaika lisää =)
    Käyppä vastaileen korviskommenttiin liskojen osalta laitoin siihen vastausta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi telineet on aika kätsyt! Sä teet kyllä tosi kivoja korviksia :) Pitääpä käydä kurkkaamassa! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...