perjantai 11. huhtikuuta 2014

Ihan pakko...

Nyt on ihan pakko vähän hehkuttaa bloginkin puolella... Mä olen niin innoissani!


Töistä tullessa, oli tälläinen postilaatikossa... Vähän jo hississä jänskätti, etä mitähän tuo mahtaa sisältää. Kuitenkin jonkun mainoksen, tai tiedon, että että oon jollain sadannella varasijalla.

Avasin siis kuoren aika suurella varauksella. Ja tämä sieltä löytyi.






Siis oikeesti?! MINÄ?! Mä olen ratketa riemusta ja innostuksesta! :) Mä olen juuri nyt hyvin iloinen! Eihän tämä vielä takaa, että musta tulisi kosmetologi, mutta hei! Ainakin mulla nyt siihen mahdollisuus ja tääkin on jo tosi siistiä. Menisi kuukausi vaan nopeasti...

Tuliko muille tänään vastaavia uutisia? Pirteää viikonloppua kaikille! ^-^

10 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea! Ja tsemppiä pääsykokeisiin myös. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) <3 Kiitti, sitä voidaan tarvita! :D

      Poista
  2. Oi, onneksi olkoon (: Ja kovasti tsemiä!

    VastaaPoista
  3. Wau, ihan mahtavia uutisia! Ei muutakuin tsemppiä kokeisiin! :)

    VastaaPoista
  4. Oi, ihana uutinen! Onnea!
    Mä kävin muutama vuosi sitten vastaavissa pääsykokeissa meilläpäin ja mut valittiinkin opiskelemaan, mutta se jäi siihen, että kela ilmoitti, ettei alallaan uudelleenkouluttamaan kosmetologiksi! Argh. Sittemmin selkä petti kokonaan ja kaikki muukin jäi.
    Sulle hirmusesti onnea ja tsemppiä kokeeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän oli ikävä juttu! :o Saanko udella, että millainen se pääsykoe oli? :) Ja kiitos!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...