tiistai 8. huhtikuuta 2014

Huhtikuun Livbox.

Oho, taas tupsahti Livboxi postilaatikkoon! Aika menee ihan liian nopeasti! o.O

Tämän kuun boxi oli kyllä taas ihan huippu! Tykkäsin hirmusti koko boxin sisällöstä :) Teemana oli luonto tässä boxissa.

Vielä korkkaamattomana...

Ensimmäisenä kuorin laatikosta tälläisen.






Kuten huomaatte, ehdin jo innostuksissani repiä paketinkin auki ennen kuvan ottoa :D Testaan näistä tosi mielelläni! Ainakin Biotiini teki mun hiuksille tosi hyvää, kun sitä aikanaan yhden paketin söin. Mutta en koskaan muistanut ostaa sitä sitten lisää... No, nyt nämä pääsevät testiin!






Mun kasvovoide onkin juuri lopussa, joten tämä tuli taas tarpeeseen! Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, testaan tätä tosi mielelläni :)



En ikinä muista ostaa uutta hiusnaamiota, hyvä että sellainen tupsahti edes näytekokona suoraan postilaatikkooni! :D Tätähän voisi kokeilla vaikka sekoitella sen viime boxissa tulleen Lorealin Thickness Boosterin kanssa.... Tuossa pienessa muotoiluvoide purkissa on varmaan mulle koko loppu elämäksi tarpeeksi muotoiluvoidetta :'D En osaa käyttää näitä yhtään! Saan tukan vaan näyttämään limaiselta ja ällöltä... Jollain hyviä vinkkejä tämän käyttöön? :D






Nää pienet vartalovoiteet on kivoja pidettäväksi sängyn vieressä ;) Yöpöydällä ei mulla koskaan ole kovin paljon tilaa, niin nää pienet on käteviä siinä. Ainakin tämän kaverina ilmestynyt käsirasva oli oikein loistava, joten odotan tämänkin olevan ihan kelpo kamaa!






Kappas, mulla loppuikin juuri suihkusta meikinpoistoaine! Eli tämäkin menee varmasti käyttöön :) Tykkään puhdistusvaahdoista kovasti ja odotan innolla tämän kokeilua.

Mitä muut tykkäsi tämän Boxin sisällöstä? :) Olitteko yhtä innoissane kuin minä ;)

3 kommenttia:

  1. Tykkäsin tosi paljon ja hiukan eri sisältöinen oma boxi =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just ehdinkin sun postauksen lukaisemaan! :)

      Poista
  2. Toi Ellan voide on aivan ihana. Olen kirjoittanut siitä oman postauksenkin. Voidetta ei kuitenkaan löytynyt joka boxista ja itse jäin ilman. Muuten kyllä ihan ok boxi :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...