torstai 24. huhtikuuta 2014

Haasteen vastaus!

Mmari heitti mua haasteella Goodly Nails-blogissa! Haasteet on kivoja joten otan ne aina mielelläni vastaan ;)

Haaste:
  • Kerro 11 paljastusta itsestäsi.
  • Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
  • Keksi 11 kysymystä haastetuille.
  • Valitse 11 bloggaajaa, joilla on mielellään alle 200 lukijaa/seuraajaa.
  • Kerro ketkä olet haastanut ja linkitä heidät.
  • Ei takaisin haastamista! 

11 paljastusta minusta:

Voi apua, mitähän mä keksisin... :D

1. Mä en osaa tehdä ruokaa. Olen aivan onneton kokki! Mun ruuista löytyy vähän liian usein jotain muovinpaloja, kun olen avannut pussin huonosti tai ruoka on palanut päältä ja on raakaa sisältä... En vaan osaa. Onneksi sitten taas mies tykkää laittaa ruokaa ja on ihan huippuhyvä kokki, joten mun ei tarvitse ^-^ Meillä keittiö on miehen valtakunta, johon mulla on asiaa vain siivoamaan. Ja se on meille oikein hyvä järjestely! :D Tiskikoneen osaan täyttää tosi hienosti ;)

2. Mä olen entinen postinjakaja. Ja useimmiten jos joku alkaa minulle valittamaan postinjakajan huonosta toiminnasta, niin mun pakko korjata faktat oikeiksi :D esim. jos on jätetty pelkkä ilmoituskortti postiluukusta tai jotain. Tai siitä jos posti tulee myöhässä on mulle ihan turha valittaa! Koska lupaan, että sillä jakajalla on p*rseestä oleva työpäivä silloin ;)

3. Rakastan kissoja. Tämän ehkä jo tullut selville monta kertaa :D Mutta jo pidempään on haaveenani ollut, että saisin joku kaunis päivä tuoda kotiin Devon Rex-sisarukset. Nimenomaan sisarukset, koska sitten niillä olisi seuraa toisistaan. Ja koska olen Crazy Cat Lady, joka haluaa niin monta kissaa kuin ikinä mahdollista :D Mutta vielä tätä haavettaa vähän hidastaa tuo kyseisen rodun hinta...

4. Omistan Fiat-merkkisen auton, joka on kyljestä lommoilla. Roskakatos oli vähän tiellä, ku ajoin parkkiin... Ja nyt kun appiukko vaihtoi kesätassut alle, niin se huomasi auton helmassa myös kunnon lommon :D Jostain syystä se ei luvannut enää lainata autoaan mulle ja käski ajaa varovasti kotiin... :) Olen siis myös surkea kuski. Ja silti tiedän tasantarkkaan millaisen auton haluan, sitten kun vaihdan auton! Haluan mustan Chevy-maasturin, jossa on vähän herkkuja... ;) Ja tummennetut ikkunat.

5. Lempikirjani on Odd Thomas. Tällä hetkellä kirja tosin on kaverillani lainassa, mutta puolestani lainasin samanlta kaverilta kirjaste tehdyn leffan.... Vinkki; älkää ikinä katsoko lempikirjastanne tehtyä elokuvaa :D

6. Pelkään (siis muuanmuassa) ötököitä ja hyönteisiä ja kaikkia sellaisia ällötyksiä. Kerran amiksessa luokkaan lensi ampiainen ja sitä ei saatu ulos, joten mä juoksin samantien ulos luokasta ja sain pienen paniikkikohtauksen siinä käytävällä. Sen jälkeen ampparin pamppari jätettiin yksinään sinne luokkahuoneeseen pörräämään ja me vaihdettiin luokkaa, että minäkin pystyin osallistumaan tunnille :'D Mies haluaisi liskoja lemmikiksi, mikä olisi muuten oikein kiva juttu, mutta mä en pysty sulattamaan ajatusta siitä, että mun kodissani olisi niille syötettäviä ötököitä... Ei kykene.

7. Jos mulla olisi tosi tosi tosi paljon rahaa, voisin elää pelkästään ostamalla Vixxsinin ja Alchemy Englandin vaatteita. Niillä merkeillä pärjäisin vaikka koko loppuelämäni ;) Meillähän ei siis miehen kanssa ole enää "minun ja sinun"-vaatekaappeja, meillä on "minun ja meidän"-vaatekaapit, koska mä käytän säännöllisesti myös miehen kaappia.

8. Mä olen myös yrittänyt miehen opastuksella opetella pelaamaan WoWia! Mä olen siinä(kin) täysin surkea, mutta yritys on kova.

9. Mulla on jonkunnäköinen addiktio Vallilan Jaffa-kuosiin. Mulla on eteisessä pitkät Jaffa-verhot, 2kpl Jaffa-mattoja ja keittiössä Jaffa-verhokappa. Nyt mies on todennut, että nämä riittää tätä kuosia :D Sohvatyynyt olisin voinut kotiuttaa myös, mutta... Mulla on myös Kelohonka matto ja verhot.

10. Musta tulee todennäköisesti ihan hirveä bridezilla. Koska mulla on tarkka visio meidän häistä, ja haluan että se toteutuu ;)

11. Viimeinen! :D Mä olen tappanut tähän mennessä joka ikisen viherkasvin minkä olen ikinä ostanut, paitsi aloe veran! Kaikki muut on aina kuolleet, vaikka kuinka yritän pitää niitä hengissä. Musta olis tosi kiva kasvattaa chileja ja muita hyötykasveja partsilla, mutta kun ne kuolee pimpula sentään aina. Samoin kun mun viherkasvit :D Kukista en niin välitä. Seuraavaksi aionkin sitten investoida hyvännäköisiin muovikasveihin...

11 kysymystä haastetuille:

1. Mikä on paras vuodenaina, miksi?

Syksy ;) Mulla on synttärit ja kihlajaispäivä silloin! Ja tykkään myös siitä, että syksyllä ei ole niitä samperin ötököitä enää niin hirveästi, pimeä tulee aikaisin mutta silti päivät on usein lämpimiä.

2. Mikä on parasta kesässä, miksi?

Uutuus jäätelöt ja siiderit! :D Koska niiden maistelu on hauskaa.

3. Mitä teet työksesi tai mitä opiskelet?

Tällä hetkellä olen siis työtön, mutta vielä viime viikolla olin postinjakaja ja nyt toivon, että olen kohta kosmetologi opiskelija ;)

4. Lempiruokasi?

En mä pysty valitsemaan vaan yhtä! Kaikki pastat on hyviä. Ja tuliset ruuat. Ja kaikki mitä mies kokkailee :D No jos yksi pitäisi sanoa, niin miehen tekemä kanapasta.

5. Tykkäätkö leipoa?

Tykkään! :) Ruokaa en osaa tehdä, mutta leipominen sujuu!

6. Mistä unelmoit?

Vaikka mistä! Häistä, opiskelemaan pääsystä, kissoista... Mutta mikä ehkä tähän kysymykseen vastaa parhaiten, on oma talo. Siis itse rakennettu, vain meidän koti. Mulla on jo paljon ideoita, mitä omaan kotiini haluan :) Ja oon niillä ideoilla varmaan jo pelotellut miehen perinpohjaisesti... :D

7. Onko sinulla paheita?

Öh, huumeita en käytä, mutta muuten on vaikeampi keksiä paheita, joita en harrasta :'D Että ei niistä sen enempää.

8. Mitä pelkäät?

No niiden ökkömönkiäisten lisäksi pelkään, varmaan hyvin monen muun tavoin, läheisten menettämistä. Erityisesti tietysti mieheni. Mutta jostain syystä olen saanut myös pienen pelon aikaan hampaita kohtaan? Tai itseasiassa en pelkää itsessään hampaita, vaan niiden puttumista. Mulle kaikkein pahimmat painajaiset on sellaisia, jossa multa yhtäkkiä vaan rupeaa irtoamaan hampaita. HYI! O.o

9. Millaista musiikkia kuuntelet?

Paljon kaikkea! Mutta tällä hetkellä omia suosikkeja on Billy Talent, Apulanta ja Breaking Benjamin. Mutta suosikit vaihtelee paljon ;) Myös Sanni, Rise Against ja Three Days Grace on sellaisia mitä tulee kuunneltua paljon.

10. Lempisarjasi televisiossa, miksi?

No itseasissa mä en katso telkkaria oikeastaan ikinä. Mutta Netflix on sitäkin kovemmassa käytössä! Omat kestosuosikit on South Park ja Supernatural. ;) Molemmat on vaan hyviä sarjoja, että jaksan luupata niitä uudestaan ja uudestaan.

11. Onko sinulle lemmikejä?

Jos miestä ei lasketa, niin ei. 8(

11 kysymystä haastetuille:

1. Paras tapa rentoutua?
2. Jos pitäisi pakata laukut juuri nyt, mihin matkustaisit?
3. Suosikkiherkkusi?
4. Asia, joka ärsyttää sinua juuri nyt kaikkein eniten?
5.  Jos saisit ohjata elokuvan, ketkä valitsisit mies- ja naispääosaan? Miksi ja millaisen elokuvan tekisit?
6. Jos saisit valita itsellesi yhden supervoiman, mikä se olisi? Miksi?
7. Jos sinulle luvattaisiin miljona euroa, mitä et siltikään suostuisi tekemään?
8. Lempielokuva?
9. Suosikkiravintolasi? Ja jos se ei ole ketju, missä se sijaitsee?
10. Millaiset lakanat sinulla on sängyssäsi tällä hetkellä?
11. Asia, jota sinun tällä hetkellä pitäisi/kannattaisi olla tekemässä, mutta sen sijan vastailet tähän haasteeseen? ;)

Ja ne 11 haastettua! En tiedä onko teistä joitain jo haastettu, mutta toivottavasti ei :D Muutaman olen jo nähnyt haastettavan, joten jätän pois heidät :)

1. Ine - Inen lakkaleikit
2. MQ - As Hard As Nails
3. Ennriikka - Nailed It
4. Miracle - Miracle's Nails
5. Iiny - Tattooed Cat Lady
6. Wheatear - Turhamainen kynsiä myöten
7. Vilimarika - Inspiration
8. Niniane - Korkokengissä
9. Eekku - Eekun elämää
10. Pirre - Turhamaisuuksia
11. Mia - PolishDream

Ja nyt jään odottamaan haasteeseen vastaamista! :)

10 kommenttia:

  1. Hauskoja faktoja oot kyllä keksinyt tähän! Tuolta pomppas mulle esiin eniten noi kesän uutuusjätskit ja -juomat. Syynä tähän on se, että meillä myös ostetaan heti kaikki uutuusjutut maisteluun.
    Psst...ollaan suunnittelemassa miehen kans blogia, johon tullaan kirjotteleen lyhyitä mielipiteitä ko.tuotteista ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Nonni! Linkkiä sit mulle päin kun saatte sen pystyyn! :)

      Poista
  2. Oi, suurkiitokset haasteesta! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli sua ei oltu vielä haastettu mukaan? :) Mahtavaa!!

      Poista
  3. Hups, en oo tehny tätä mutta katsotaan jos joskus saan aikaiseksi. Jätetään siis vielä mietintämyssyyn.

    VastaaPoista
  4. aijaijai, sattuu mahaan! Nauran yhä tuolle bridezillalle ja vaatekaappisi levinneisyydelle miehesi puolelle. :D
    Kissat <3. Meilläkin on jaffa-matto ja jaffa-taulun pistin just pois ja tilalle tuli norsuja.

    Kiitos haasteesta! Toki tulen mukaan! Tykkään näistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oli mukava lukea ;) Nyt mä jään odottamaan, että milloin sä kirjoitat omasi! ^^

      Poista
  5. Hheh, hyviä juttuja! :) Tää oli hauska lukea. Kiva, kun toteutit haasteen ja vieläpä näin nopeesti. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...