keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Ei-enää-ikinä ripsarit.

Arvonnan yhteydessä sain postaustoiveen tuotteista, jotka menee mulla siihen "ei enää ikinä" genreen. Joten ajattelin kirjoitella teille pari sanaa kahdesta ripsiväristä, joita mun meikkipussiini ei tule enää IKINÄ! Mutta tietenkään se, että minä en näistä pitänyt ei tarkoita, että ne olisivat oikeasti huonoja. Ne eivät vain sopineet mun ripsilleni ;)


Tuon Lumenen Rasberry Miracle Mascaran ostin muistaakseni joskus joulun alla, kun sen sai Cittarista ihan parilla eurolla. Se kuitenkin pyöri tosi pitkään avaamattomana mun ripsiväripussissa, koska sille ei ollut tarvetta. Tähän päivään mennessä olen sitä ehkä viikon tai puolitoista käyttänyt ripsillä. Ja tämän kuvan otettuani, päästin sen tuskistaan ja heitin sen kylpyhuoneeni roskakoriin.

Tältä se näyttää ripsillä:


Tällä saa oikeastaan ihan kivat ripset jo parilla kerroksella, jos ei halua mitään über-räpsyttimiä. Arkimeikin kanssa käytettäväksi tosi kiva lopputulos! Mutta kun tämä ei ollut se ongelma... Arvaako joku mikä se on kun näytän miltä sen harja näyttää... :)






Nuo ripsiväriharjasta sojottavat kuidut. Ne hemmetin kamalat kuidut. Joka-ikinen-pirun-kerta kun laitoin tätä ripsiini, niitä tipahteli pitkän päivää silmiin. Siis koko viikon. Aivan sietämätöntä! Jopa tuolla kerralla, kun laitoin tätä vielä viimeisen kerran, tämä päätti tiputtaa vielä viimeisen kostokuidun silmääni. Ja ei voi olla sattumaa, että mun silmiini olisi vain sattunut lentämään jotain roskia koko viikon, koska se loppui heti samantien kun vaihdoin ripsaria :D Kiitos, ei.

Tiedän, että täällä on ihmisiä, jotka tykkäävät hirveästi tuosta Kone Helsingin ripsiväristä, ja erityisesti sen hinnasta. 5€/2kpl, tottakai minäkin siis kotiutin tuosta tarjouksesta parin kotiini. Mitä tällä sain aikaan?


Ei ihan yhtä nätti jälkeä, kuin Lumpalla, mutta ihan menettevää kai kuitenkin. Jos tuota vähän vielä suki ripsiharjalla, niin ihan ok. Tätä kuvaa varten vain en viitsinyt kaunistella pelkästään tämän omaa jälkeä ;)

Mutta mitä tapahtuikaan, kun kipaisin kaupassa tässä välissä... Siis pelkästään tuossa meidän lähiCittarissa... Autolla.




Tämä karisi jo sillä matkalla... Arvatkaa vain, miltä näytin kun ensimmäisen kerran käytin tätä työpäivänä. Ei herranjestas. Kotona vasta tajusin, että tää karisee näin hirveästi... Tätä oli silloin enemmän melkein poskilla, kuin ripsissä jäljellä.

Ongelma tämän kanssa onkin... Että mullahan on näitä vielä toinenkin. Avaamaton ja muoveissa oleva... En periaatteessa viitsisi heittää sitä pois, mutta miten annat omasta mielestä näin huonon tuotteen eteenpäin..?

Ja vielä viimeinen haastekuva... "Ota 5 kuvaa arkielämästäsi ja haasta jokaisen kuvan kohdalla joku bloggaaja!"

5/5 Sims! Neljättä odotellaan jo innolla..!
Tänään haastan vielä viimeiseksi mukaan... Mmarin! Goodly Nails-blogista :)

En edes tiedä kiinnostiko tämä haaste ketään, mutta mua ainakin viihdytti tuo kuvailu! Ja arvonnan yhteydessä toivottiin lisää "minusta" joten tämä vastasi ainakin osaltaan myös siihen ;)

8 kommenttia:

  1. Hyvä haaste ja mukavahan tuollaisia on lukea. :) Kiitos, kun haastoit minutkin mukaan. :) Aion kyllä toteuttaa sen ja tämä onkin minun ensimmäinen haaste, että innolla ollaan mukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä ehditkin löytämään tän ennekuin ehdin edes huikata sulle, että haastoin sut :'D No, käy se näinkin! Jään siis odottelemaan haasten toteutus postauksia.. ^^

      Poista
  2. Ihan alkuunsa kiitos kommentistasi. Sain nauraa! :)
    Hauska lukea tätä bloggausta, sillä paljastettakoon salaisuus, olen vastaavanlaisen postauksen tehnyt jemmaan siiheksi, kun tulee oikea hetki se julkaista. ;)
    Kiva oikeasti tietää, mitä EI kannata ostaa tai mitä suositellaan. Kaupoissa on niin hirveästi mascaroitakin ja kalliita ja halpoja. Mistä sen tietäs muuten, mikä on rahallisestikin järkevä ostos. Kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että sait! :D
      Huu, nyt mä odotan innolla sitä!
      Uuden mascaran valitseminen on jotenkin hirveän hankalaa... Jos kokeilee jotain uutta, ei tiedä mitäs saa, mutta uutta tekee mieli kuitenkin aina kokeilla :D Mutta sitten jos ottaa aina sen saman mascaran, niin ei tiedä löytyisikö jostain parempi... o.o Olen siis nykyään päätynyt siihen, että ostan sen, mikä on tarjouksessa... :D

      Poista
  3. Mä en yhtään tykännyt tuosta lumenen ripsarista just ton harjan takia... se sotki hirveesti mun mielestä myös ja ei se mun ripsille vaan tehnyt mitään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, en sentäs ole ainut joka ei lämpeä tälle! :D

      Poista
  4. Tuo Lumene oli jotain aivan järetöntä kuraa! Mä en eka tiennyt ees, että siellä on niitä kuituja. Ihmettelin ekan testin jälkeen, että mikä vi... mun silmään meni. Sain sen tongittua pois ja nettii tutkaileen muita mielipiteitä tuottesta, jolloin selvisi noiden kuitujen olemassa olo.

    Mutta nyt Helsingin reissulla kävin hakemassa toisen tuubin Yves Rocherin Sexy Pulp -ripsarin. Se on ollut mulle tosi mieluinen :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...