tiistai 18. maaliskuuta 2014

Tuoksuja.

Nyt mennään vähän samalla linjalla, kuin kenkäpostauksessa. Tosin kukaan ei ole kieltänyt minua pitämästä tuoksuja, mutta ajattelin vain esitellä teillä muutaman suosikkini niistä. Ja muutaman himotuksen ;)






Mun tuoksulaatikko on vähän epäjärjestyksessä... Mutta kyllä sieltä kaikki löytyy kun jaksaa etsiä! 8)





Aloitetaan tästä Oh, Lola!sta, jonka kuvaamisen jälkeen vaihdoin valolaatikon taustan valkoiseksi. Ja tämä jäi nyt sitten olemaan mustalla taustalla, mutta älkää välittäkö!
Tämän sain lokakuussa Mr.Tiikeriankalta lahjaksi. Ilmoitin, että haluan jonkun tuoksun, ja tämän löysin paketista. Että voi yksi pieni Tiikeriankka olla onnellinen tästä! Tämä on niin täydellinen tuoksu, ja sopii oikeastaan mihin vain. Mun nenään tämän tuoksu muistuttaa vähän saippuakuplia.


Tämän kaksikon poistin Helsinki-vantaan lentokentältä. Tykkään enemmän tuosta Freh Blossom versiosta, mutta kun tämä oli alennuksessa ja vain muutaman euron kallimpi, kuin se yksin, niin otin tietysti tämän setin. Mutta kaikki nämä ompputuoksut tuoksuu kyllä tosi ihanalta!





Jostain syystä onnistun unohtamaan tämän Valentinon ihanuuden aina välillä kokonaan... Ja sitten löydän sen uudelleen tuoksulaatikosta ja rakastun siihen yhtä palavasti joka kerta uudelleen! Tämän kinusin äidiltä tuliaiseksi laivalta joskus tosi kauan sitten. Tämän laatikko vain on mystisesti hävinnyt johonkin.





Tämä on ostettu ihan Cittarista, mutta silti tämä on ainakin mun kokoelmassa tosi erikoinen tuoksu! Tätä tulee usein laitettua jos on lähdössä ulos, varsinkin jos jalassa on vähän korkeammat korot ;)
 "Uutuuden ensituoksuna hehkuva eloisa ja runsas mustaherukka antaa rohkean ensivaikutelman ja kääntää katseet varmistaen sen, että Dangerous Woman huomataan. Nautinnollinen kookosmaito sekä aistikkaat kukkaistuoksut luovat vaarallisemman ja seksikkäämmän sydäntuoksun, joka tuo esiin viettelijän. "
Näin sanotaan Cittarin omilla sivuilla, mutta mun mielestä tässä tuoksuu myös lakritsi ihan selkeästi. Olisikohan tämäkin muuten ollut lahja Mr.Tiikeriankalta..?






Tämän tuoksun ainakin olen saanut Mr.Tiikeriankalta! Oltiin nimittäin menossa viettämään iltaa yhden yhteisen kaverin kanssa Mr.Tiikeriankan luokse, siis ennen kuin asuttiin vielä yhdessä. Käytiin siinä matkalla hakemassa jotain kaupasta, ja minun piti hakea vanulappuja. Ja kun pojat tylsistyi, kun mietin että mitä lappuja otan, niin ne rupesi suihkimaan toisiaan tuoksuilla. Jep, pojat on poikia... Mä totesin siihen, että "Et ainakaan tuolla tuoksulla suihku sitä Höntylää, tai se haisee Avril Lavignelta koko illan ja sit mä en voi enää ostaa sitä tuoksua, koska se haisee sen jälkeen Höntylältä! Mä haluan sen tuoksun vielä joku päivä!" Ja Mr.tiikeriankkani ilmoitti ostavansa sen tuoksun mulle sitten nyt, jos kerran haluan sen, eikä mulla ollut siihen kuulemma sanottavaa. No, kyllähän se tosi kelpasi ;) Mulla on myös Forbidden Rose, mutta tämä on mun mielestä parempi.


Mulla on myös joku mieltymys näihin söpöihin pikkutuoksuihin, joita on lentokentillä ja laivoilla! Näistä eniten käytössä on tuo Givenchyn pakkaus, mutta kyllä Diorinkin on usein käytössä. Dioreista mun suosikki on Addict. Ja Givenchyista taas PLAY, mutta tuo Very Irresistible on myös tosi hyvä. Hello Kittyn ostin viime kesänä laivalta, ja siitä ei ollut testereitä missään. Mutta se oli niin söpö, että oli pakko ostaa se! Odotin, että näissä olisi ollut jotain ihania purkan, karkin ja hedelmän tuoksuja. Joopa joo, kaikki näistä tuoksuu ihan samalta, eli vähän makealta... muovilta :D No, ainakin se on söpö!


Samalla laivareissulla onneksi tarttui mukaan myös tämä. Tämä on aivan ihana kesätuoksu! Tämä jäi sen takia talveksi vähän unholaan, mutta nyt taas houkuttelee käyttää tätä vaikka koko ajan! :) Kirsikat ja niiden tuoksu on vain jotain niin ihanaa.



Näitä Yves Rocherin tuoksuja tuli kanssa jossain kohtaa osteltua aika paljon, kuten näkyy ;) Näitä oli kiva myös yhdestellä! Tuo Ananas on tosi ihanan tuoksuinen, sitä käytin jo sen myyntiaikana yhden tuollaisen pikku pullon loppuun ja hain sitten isomman. Senkin miksasi vaikka päärynän kanssa, niin oli aika herkku! Nää on kyllä kaikki aika vanhoja jo, kuten pulloista jo näkee. Mutta minkään tuoksu ei silti mun mielestä ole muuttunut. Tosin mun tuoksut on aina säilytettä valolta suojattuna laatikossa.


Lancomen Hypnose oli pitkään mun ylivoimainen suosikkituoksu, mutta nyt voiton taitaa viedä Oh, Lola! Mutta on tämäkin edelleen niin ihana ettei toista! Jotenkin tän tuoksu muistuttaa mua juuri avatusta karkkipussista... En tiedä miksi :D Ja tämä on sellainen tuoksu, että tunnistan tän ihan missä vain. Esimerkiksi tunnistan kyllä juhlissa onko muilla Hypnosea ;) Tämänkin laatikko on tehnyt katoamistempun jossain kohtaa.







Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu mun tuoksu suosikkeihin, mutta muistin tämän kun kaivelin tuota tuoksulaatikkoani. Ostin tämän nimittäin joskus vielä porukoilla asuessani, ja tykkäsin tästä sillon aika kovasti. Mutta melko pian sen jälkeen joko isi tai äiti osti autoonsa ihan samantuoksuisen autohajustimen.... Täytyy sanoa, että siihen loppui melko pitkälti tämän tuoksun käyttäminen, kun tuntui että haisen autolta :D

Mun ykköstuoksu himotuksena on tällä hetkellä ehdottomasti Escadan Born in Paradise ja Taj Sunset. Molemmat olisi myös niin täydellisiä kesätuoksuja ettei toista!



Myös tälläiseen ihanuutaan törmäsin Sokoksella...

6 kommenttia:

  1. Tuo Avril Lavigne hajuvesipullo on kyllä aivan ihana! :D Tuoksua en oo koskaan tainnu haistella kaupassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! :D Se toinen tuoksuhan on samanmuotoisessa pullossa, mutta se on kokonaan kirkas ja tuoksu on violettia. Tää on paljon hienompi kyllä ;) Kannattaa joskus nuuskaista, mun mielestä tosi ihana!

      Poista
  2. Hajuvedet ovat ihanuutta. Monia pulloja meilläkin, vaikka kaikkia ei tulekaan käytettyä kovin usein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! <3 Ei mullakaan, mutta ihania ne on silti ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...