lauantai 1. maaliskuuta 2014

Superhero!

Nää kynnet oli siitä jännät, että olin himoinnut ja halunnut näistä molempia lakkoja tosi kovasti! Ja sitten kun sain nää kynsille, en kuitenkaan oikein tykännyt... Lakkoina on siis Essencen Superheroes-kokoelman turkoosi The Incredible ja hopeinen Super, Man!

Joten olin odottanyt The Incrediblen olevan kirkkaampi turkoosi. Ehkä enemmän sininen? En tiedä, mutta jotenkin en syttynyt tälle sitten kun sain lakan kynsille. Hiekkaefektikään ei suostunut tulemaan esille, en varmaan ravistanut pulloa tarpeeksi. Joten päätin seuraavana päivänä kuorruttaa sen Super, Man! lakalla. Tämä on jo kivempi, mutta odotin, että tämä olisi ollut pelkkää hopeista hologrammiglitteriä? En tiedä miksi, mutta jostain syystä luulin niin! Tämä olikin hopeinen lakka jossa on seassa hologrammiglitteriä. Kiva lakka, ei siinä, mutta odotin vain jotain muuta :D Tilasin myös samassa tilauksessa vahingossa kaksi Wonder Wow, Man! lakkaa, eli ei ihan putkeen mennyt se tilaus Kosmetik4Lessiltä :D



P.S. Tänään loppui herkuton-helmikuu... Ja palkat tuli eilen... Mä niin ostan kauppakärryllisen herkkuja tänään!

4 kommenttia:

  1. Nämä on kivan väriset :)
    Ja mä en pystyis pitään herkutonta kuuta tai varmaan edes viikkoa! :D Ukko on melkoinen herkkusuu niin senkin olis pakko alkaa herkuttomaksi ja mä haluaisin. Mulla on niin huono itsekuri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei se meilläkään ihan puhtaasti herkuton ollut, sovittiin, että jos joku muu tarjoaa herkkuja niin ne saa syödä ;) Esim. työkaveri teki muffinsseja ja oli tarjolla keksejä taukohuoneessa, niin semmoset sai hyvällä omalla tunnolla syödä :D mutta yllättävän nopeesti meni kuukausi! Nyt oon syönyt kaksin käsin kyllä suklaata...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, vaikka en itse hirmuisesti fanittanutkaan näitä niin kiva että muut edes tyksii ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...