sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Punaiset ristit?

Ajatus näistä kynsistä oli kytenyt mun päässäni jo jonkun tovin, mutta nyt vasta sain aikaan toteuttaa sen! Mulla oli valkoisia ristinmuotoisia water decalseja, joilla halusin keksiä jotain käyttöä. Mietin, että minkä päällä valkoinen näkyy kunnolla ja ilman että se näyttää hassulta. En myöskään halunnut yksivärisiä kynsiä, ihan vain ollekseni hankala ;) Joten päädyin tähän ratkaisuun! Olin muuten ihan varma, että mulla olisi jossain glitterlakka, jossa olisi kirkas pohja ja punaista glitteriä. No eipä ollut, mulla oli vain lakkoja, joissa on punainen pohja ja punaista glitteriä. Esim, Models Own - Scarlett Sparkle, China Glaze - Ruby Pumps, jne... Mutta koska punaista glitteriä oli ja kirkasta kynsilakkaa, päätin tekaista semmoista itse! Ja ymmärsin samalla syyn siihen, miksi mulla ei ole kirkkaalla pohjalla olevaa punaista glitterlakkaa :D Se punainen glitter nimittäin värjäsi myös sen kirkkaan lakan oranssinpunaiseksi... No, aina oppii jotain uutta! Tuputtelin sen kuitenkin kynsille. Ne ei nyt näytä ihan yhtä... mustalta? mutta aina ei voi voittaa ;)



Mä tykkäsin näistä kynsistä tosi tosi tosi tosi kovasti! Ja kun oltiin menossa nukkumaan, Mr. Tiikeriankka totesi "noi sun kynnet kiiltelee täällä pimeessä..." No niinpäs kiiltääkin! En ollut edes tiennyt, että nämä decalsit hohtaa pimeässä o.o Ja kovasti muuten hohtivatkin!

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...