lauantai 8. maaliskuuta 2014

Maaliskuun Livbox.

Boxit tulo jo eilen, joten olette kaikki varmasti jo lukeneet ties kuinka monta postausta tästä boxista, mutta haluan nyt kuitenkin vielä kirjoittaa omani ;) Eilen en oikeasti vaan muistanut kirjoittaa koko boxista, niin siksi saatte postauksen nyt.





Olinkin miettinyt tämän tuoksun ostamista! :) Laitoinkin tätä tuoksua tänään, ja itse ainakin tykkään tästä kovasti. Mä tykkään myös muista Beyoncen tuoksuista kovasti, vaikka neidin musiikki ei olekkaan ihan omaan makuun ;) Heat Rushin kulutin ennätysajassa loppuun ihan kokonaan :(


Hmh, taas valkaisevaa hammastahnaa. Kai tämä tulee kuitenkin käytettyä pois kun on kuitenkin noin iso (eli täysikokoinen?) tuubi ;)







Miten sainkaan otettua noin armottoman huonon kuvan?! No, mutta kuitenkin. Tämä on näitä tuotteita, joilta ei odota mitään maailmaa mullistavaa, mutta kyllähän tämän mielellään käyttää pois :)


Tämän ostamista jo olinkin kaupassa kerran harkinnut, olin todella iloinen kun se putkahti Livboxista! :) Kokeilen tätä erittäin mielelläni suurella mielenkiinnolla. Olisin voinut myös kotiuttaa sarjan shampoon  ja hoitoaineen, mutta kylppärissä majailee nyt jo kolme shampoota ja hoitista, niin päätin jättää nekin kauppaan, kun tätä ihmettelin ;)






Mä en oikein uskalla käyttää mitään itseruskettavia juttuja, ne saa mut tosi kummallisen väriseksi.... Joten tämä taitaa mennä jollekkin muulle tai arvontavoittoon tai jotain :)


Tämä oli kanssa tosi ihana tuote! Väri on niin täydellinenkin ettei toista. Mulla on tätä nytkin huulilla, ja ainakin aamiasviiliä syödessäni tämä pysyi oikein hyvin! :) Illasta tämä pääseekin sitten oikein tosi testiin, kun meillä on nyyttärit ;) Eli paljon viinin juontia ja hyvää syötävää tiedossa, jei! *innostunut* Voin raportoida sitten myöhemmin miten hyvin tämä kesti sen kaiken.

Mä tykkäsin hirmusta tämän kuukauden Boxista, entäs muut? Tässä kuussa taisi olla taas aika vaihtelevat tuotteet? :)

4 kommenttia:

  1. Mulla oli erinlainen,mutta tykkäsin

    VastaaPoista
  2. Tuo hammastahna kyllä kiinnostaa mua jonkin verran, eikä oo pahan hintainen. Ajattelin ostaa kokeiluun ja katsoa toimiiko hyvin. :) Mulla loppu boksin tilaus viime kuuhun, enkä tällä hetkellä pysty jatkamaan sitä, mut ehkä taas jossain vaiheessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä joo aika edullinen! :) Mä en oikein ite suosi noita valkaisevia. toivottavasti pystyt vielä jatkamaan tilausta! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...