keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

kenkiäkenkiäkenkiä!

Lääkäritäti kielsi minulta tulehtuneen kantapään takia kävelemisen ja erityisesti korkokengät seuraavaksi viikoksi. Ja kun jotain kielletään, niin tottakai niin tekee mieli tehdä! Tai siis totta puhuakseni, nyt kun kävelyteillä ei ole enää ollut lunta tai jäätä melkein viikkoon, niin mun on jo kauan tehnyt mieli vaihtaa talvikengät korkkareihin... Mutta se kun nyt on kielletty, niin ajattelin sen sijan esitellä teille muutamat lempikenkäni! ;)






Tässä on mun koko korkokenkähyllyni. Eniten käytössä olevat kengät, eli työkengät, tennarit yms. on sitten iloisessa sekasorrossa lattialla ja toisessa kenkätelineessä ;)


Nää on ehkä mun kauneimmat ja sievimmät korkkarit. Ja just mun väriset! Ainut vaan, että niin korkeat etten osaa kävellä näillä :D Joten näitä ei ole ikinä käytetty missään muualla kuin kotona... Ja sekös harmittaa! Nämä on saatu yllärilahjaksi Mr.Tiikeriankalta joskus seurustelun alkuvaiheessa. Nämä on tilattu BooHoo nimisestä nettikaupasta, jossa on kyllä usein vaikka mitä ihania kenkiä... Ja mun mielestäni myös aika edulliset hinnat! :)





Näitä kenkiä puolestaan on tullut käytettyä tosi paljon! Nämä on niin hyvät jalassa, että näillä voin kävellä vaikka pidemmänkin matkan. Mulla on paritkin Seppälästä ostetut kengät, ja niiden laatu vaihtelee aika roimasti. Parit on jalassa erittäin hyvät, ja yhdistä taas saan joka kerta sellaiset rakot, että niitä parantelee seuraavan kuukauden...


Anteeksi, nämä rupeaa näyttämään aika räjähtäneiltä kun näitä kenkiä kuvailee lähempää :D Mutta eipä näitä yleensä näin läheltä katsella. Nämä on oikeasti unelman kevyet kengät tuon ihanan korkkipohjansa ansiosta. Ja pysyy jalassa vaikka vähän railakkaammassakin menossa, kiitos solkikiinnityksen ;) Taisin ostaa nämä pari vuotta sitten jostainpäin Kanadaa.



Nää on ehdottoman varmasti mun lempikengät ikinä! Nämä ihanat Mr.Tiikeriankka antoi mulle 20v lahjaksi. En oikeasti edes meinaa hennoa käyttää näitä, ettei niille väin käy mitään. :D Mutta on ne muutaman kerran jalassakin olleet viime kesänä. Näitten kanssa voi kyllä olla ihan varma, ettei kengät tipu koko iltana jalasta! Näissähän ei siis ole muuta kiinnitystä, kuin nuo soljet. Joten jos on kiire bussiin kun lähdössä ulos nämä jalassa, saa kenkien jalkaan laiton aloittaa jo ihan tovi ennen kuin pitää ovesta lähteä ulos ;) Ja näiden kanssa en taida ihan heti uskaltaa autolla ajoa...


Ja tietysti asianmukaisesti alkuperäisessä laatikossa säilytettynä ;)


Nämä on kanssa vähän samantyyliset kuin edelliset kaunokaiset, mutta nämä löysin ihan itse huuto.netistä. Olivat vielä tuosta kivenheiton päästä haettavissa, niin ei postareitakaan tarvinnut maksaa. Eivät montaa kymppiä maksaneet ja melkein uudenveroisessa kunnossa! Näissä tosin on sivussa vetoketju, joten näiden jalkaan laitto on vähän helpompaa :D Nämä vaan saa kiristää tosi tosi tiukalle tuolta ylhäältä, tai mun pohkeet ei meinaa mahtua näihin. Ovat aika kapeat tuolta ylhäältä. Kuvaa varten muuten tungin noihin varsiin lankakerät, että älkää ihmetelkö jos ovat vähän hassun muotoiset... Mun jalat ei oikeasti ole ihan tuon muotoiset :D Nämä kengäthän muuten nähtiin jo aikaisemmin tässä postauksessa!

Mulla on tietysti myös tällä hetkellä parit himotuskengät, joita olen kuolennut eBaysta...

Nämä on mun mielestä aaaaivan ihanat, vieläpä juuri nuo missä on vaaleanpunaiset koristeet on aivan ihanat! Niin söpöt!

Mä olisin jo tosi monta kesää halunnut myös tälläiset, mutta syystä tai toisesta en niitä ikinä ole omistanut. Josko jo tänä kesänä saisin omat pitkävartiset punaiset tennarit...


P.S. Nuo geelipohjalliset maksaa eBayssa 1e/pari ja tuo rakonestopuikko maksoi n. 7€ apteekissa ;)

4 kommenttia:

  1. Korkkarit <3. Mä jouduin luopumaan korkkareista muutama vuosi taaksepäin ja sydäntä raastoi lujaa! Onneksi on balleriinat. Ne kun edes jollain tapaa on samaa tyyliä, mutta kannattomina.

    VastaaPoista
  2. Todellakin korkkarit <3 Oi, mä ymmärrän sua ihan täysin! :( Munkin sydämeen ottais oikein kunnolla. Balleriinat on kyllä kivoja! Ne vaan kuluu hirveän nopeasti, jos ei osta 100€ nahkaballeriinoja...

    VastaaPoista
  3. Hurjan näkösiä nuo pari vikaa. :D Mutta kivoja ne silti on, oon joskus nähny noita joillakin ja tyyliin sopiessa näyttää hyvältä.

    Mä oon laiska käyttämään korkkareita. Tykkään kyllä niistä paljon, mutta silti on helpompaa vetästä jalkaan aina ne tasapohjaset. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne tasapohjaiset helpommat, ainakin jos ajaa autoa, mutta korkkarit on silti jotenkin niin paljon lähempänä sydäntä ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...