perjantai 14. maaliskuuta 2014

Emerald Sparkle.

Mä pyydän taas jo heti etukäteen anteeksi huonoja kuvia. Olen ihan varma, että mulla oli näistä ulkonakin otetut kuvat, mutta en löydä niitä mistään! Joten saatte nyt sitten sisällä otetut kuvat... Joissa on iho näyttää tosi kummallisen väriseltä, koska jouduin muokkailemaan kynsien väriä oikeammaksi.

Nämä kynnet on taas sitä sarjaa, jotka on syntyneet ihan vaan vahingossa. En oikein tiennyt mitä tekisin kynsille, niin aloin sitten vaan tekemään jotain. Ja tässä on lopputulos! :) Ei mun mielestä yhtään hassumpi. Näissä on käytetty ensimmäistä kertaa arvonnassa voittamaani Chinan Emerald Sparklea, joka on tosi ihana glitter vihreä. Juuri tämä mun lakkakokoelmasta onkin puuttunut. Tämä on muuten taas niitä Chinan lakkoja, joista on kaksi eriversiota, vähän erillaisella glitterillä. Tämä on ilmeisesti "huonompi" versio, eli yleisesti vähemmän pidetty, mutta tykkään tästä silti tosi paljon! :)



2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...