maanantai 24. maaliskuuta 2014

Barbie-kynnet.

Jos kaikki kynnet onnistuisi näin hyvin, niin en ikinä potisi kynsimasennusta. Ikinä. Mutta, koska aina ei kuitenkaan voi onnistua, niin täytyy sanoa että olen tosi tyytyväinen näihin kynsiin, liukuvärjäys onnistui tosi hyvin! En oikeastaan edes tiedä mitä varsinaisesti tein eri tavalla, mutta nyt siitä tuli jotenkin omasta mielestä kuitenkin parempi kuin koskaan ennen... Jännä :)

Mutta syy, miksi nää on mun mielestä Barbie-kynnet, on se, että yhdessä decalsissa on Barbien uuden logon pää ;) Mulle tulee noista decalseista kovasti mieleen camee korut. Mä kyllä tykkään kovasti camee koruista, etenkin jos ne ovat vähänkään tämän tyyppisiä. Nämäkin muuten hohtivat pimeässä! Nää pimeässä hohtavat decalsit on vähän paksumpia kuin "normaalit", mutta mun mielestä näitä oli helpompi käsitellä. Ja silti ne taittui kynsille ihan nätisti vaikka ovatkin vähän paksummat :)





10 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...