tiistai 25. helmikuuta 2014

Mommy may I?

Arvonnasta voittamani Mommy may I? on houkutellut mua jo pitkän tovin (eli ilmestymisestään saakka) mutta aina kun olisin sitä ollut jostain tilaamassa, se on joko ollut loppu tai joku muu lakka on sittenkin ollut ihanampi. Nyt se on kuitenkin minun, ja ai että se on ihana ihana ihana!

Olen jotenkin aina kuvitellut, että se olisi musta pohjainen lakka, jossa on pinkki/fuksian väristä glitteriä, mutta yllätyksekseni se olikin violettipohjainen! Tosin, itse laitoin sitä kolme kerrosta kynsille ja se näyttää ihan mustalta. ;) Ehkä vain vähän pehmeämmältä mustalta. Tää on oikeasti yksi mun uusista rakkauksistani. Ja pysyi kynsillä 3 päivää ilman mitään kulumaa!

Ainut ongelma tämän kanssa oli se, että millä tätä ihanuutta koristelet? Lakka kun on itsestään jo melkeinen kiiltomato, niin oikein keksinyt mitään mitä yhdistää tähän. Kokeilin lisätä peukaloihin lisää glitteriä, joka yleensä on hyvä idea, mutta nyt se ei oikein toiminut... Päätin sitten, olkoon näin! Näin nätti lakka saakin olla yksin kynsillä, jos sitä huvittaa ;)



Peukalon glitterkokeilu.
Tänään posti toi minulle myös paketin! :) Löysin Grouponista ripsiseerumin hintaan 19.95€, jonka alkuperäinen hinta oli 130€ tai jotain. Olen jo pitkään halunnut kokeilla jotain ripsiseerumia, ja tämä tarjous kun sattui kohdalle, se olisi ollut aika vaikea ohittaa! Tästä lisää siis kuukauden päästä, kun olen saanut jotain dataa siitä, että toimiiko vai eikö toimi...



2 kommenttia:

  1. Upea lakka! :)
    Hei sain sun kirjeen tänään, kiitos vielä oikein kovasti! Sieltä löytyi kaikkea pientä ihanaa, varmasti tulee käyttöä! :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Mä oon ihan myyty tälle <3
      Hyvä että löysi perille, ole hyvä vain! ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...