torstai 27. helmikuuta 2014

Indian Princess.

Mietin pitkään, että kehtaanko edes julkaista kuvia näistä kynsistä. Ne nimittäin otti aaaaika paljon osumaa, mutta kun olin nyt kerran kuvatkin näistä ottanut, niin menköön nyt sitten.

Mun on jo pitkään tehnyt mieli yhdistää violetti ja kulta toisiinsa jossain lakkauksessa. Ja nyt sain vihdoin toteutettua sen vision, ja lopputulos tuo mulle jotenkin mieleen itämaiset prinsessat. En kuitenkaan osannut valita, että laittaisiko sitä violetteja vai sinisiä strasseja kynsille. Pähkäilin asiaa hyvän tovin, ja päätin, että laitan toiseen käteen violetit ja toiseen siniset! Tykkäsin tästä ideasta muuten jotenkin tosi paljon, saatan jatkossa tulla käyttämään tätä enemmänkin! Onko teidän mielestä mahdoton ja kamala ajatus, että kynsissä on eri väriset strassit? :)




2 kommenttia:

  1. EIKÄ!!!!! Tai siis KYLLÄ!!!! :D
    voisitko mitenkään lahjoittaa kynsiäsi minulle?! ;)
    Nämä ovat niin minun tyyliseni lakkaukset. Aivan mielettömän ihanat! Itseläni nyt 4/10 kynttä, joten vielä en ala väsäämään, mutta tätä on ihan pakko kokeilla joskus.

    VastaaPoista
  2. Joo, tottakai, mä nypin nää irti ja pistän paketissa sulle ;)
    Kokeile pois vaan, on myös tosi helppo tehdä! Ja niitä kuvia sitten omaan blogiin..? ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...