tiistai 7. tammikuuta 2014

Tammikuun Livbox.

Se oli taas Livbox päivä! ;) Yksi työkaveri ihmetteli, että mitä pakettia oikein kanniskelin mukanani koko päivän... :D "Minun Boxi, ei koske!" *murr* Olen omistushaluinen Boxini suhteen... Tein myös samalla valolaatikkokokeiluja kuvaillessani! En ole vielä ihan pro...



Eye-Pads? Livbox yrittää käännyttää meidät kaikki merirosvoiksi? O.o Yarr harr harr! Oh! And that bottle of rum!
Njoo. Ei, tosi kiva saada kokeiluun! Tää on kai juuri se, mistä Livboxissa on kyse, koska en olisi ikinä itse ostanut tätä, mutta tosi kiva kokeilla! :)



Tämän suhteen olen erittäin skeptinen. Ja niin oli hammaslääkärinikin. Mulla on värjääntyneet etuhampaat, koska söin melkoisen määrän antibiottia pentuna. Ei siis siitä, etten pesisi hampaita säännöllisesti. Hammaslääkäri oli sitä mieltä, ettei se lähde kuin jossain supervalkaisussa mikä pitäisi tehdä hammaslääkärissä. Mutta hei, kokeilen silti ;)


Kynsilakka kelpaa aina, erikoiskynsilakat sitäkin paremmin. Väri huijaa kuvassa melkoisesti, mutta saatte tästä ihan kunnon kuvat ja enemmän juttua kun saan tämän ihan kynsille asti.



Silmänympärysvoide, kyllä kiitos! Edellinen olikin jo tovi sitten päässyt loppumaan, mutta kun ei sitä ikinä muista ostaa uutta. Testaan mielelläni ja tulee tarpeeseen.



Aivan hirveän värisessä pullossa oleva shampoo. ;) Näin pienestä pullosta tuskin vielä huomaa, että saako tämä hiukset kasvamaan nopeammin, mutta ainakin kiva matkakoko! Olenkin kaipaillut sellaista.



Lisää ruman värisiä pakkauksia. No ei se mitään, tämä ainakin on erityiskiinnostava kokeilla!



Päivävoiteet on aina kivoja kokeilla! Kuulostaa tosin siltä, että saattaa olla liian rasvainen minun makuuni ja iholleni, mutta kokeillaan.

Mä tykkäilin tosi paljon tästä Boxista! Entäs muut? :) Saitteko te samanlaisen vai oliko eroja tässä kuussa?

6 kommenttia:

  1. Mä sain erisävyisen kynsilakan ( Earth Magnet, rusehtava äkkiseltää) :) Ihana hauska päästä kokeileen pitkästä aikaan magneettilakkaa uudelta merkiltä :) Muuten oli kyllä samanlainen pakkaus. Ihan hyviä tuotteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistä sit omastakin lakastasi kuvaa kun pääset kokeileen asti! :) Oli tosiaan hyviä tuotteita!

      Poista
  2. Minulla oli silmänympärysvoiteena korjaava versio ja kynsilakan tilalla Rimmelin luomivärkikynä Scandaleyes. Luomivärikynän sävy on paranoid purple eli violetti. Ei kyllä minun sävy, mutta laittanen kynän kiertoon. Kyllä sille jostain hyvä koti löytyy. :) Muuten oli kyllä kiva boksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luomivärikynäkin kyllä kuulostaa kivalta! :) Violetti ois vielä just mun väri... ;) Oli tosi kiva boksi!

      Poista
  3. Mielenkiintoinen kynsilakka ja juu, ei ne hammastahnat valkaise, mutta ainahan sitä myydään ihmeitä tuubissa. ;) Nimimerkillä kahvin värjäämät hampaat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmeitä tosiaan myydään tuubissa :D Ainakin mukamas.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...