torstai 16. tammikuuta 2014

Northern Light.

Viimeisimmän Livboxin myötä minulle kotiutunut Isadoran magneettilakka pääsi kynsilleni testiin! Tää on tosi jännän värinen, tosi tumma lakka. Melkein musta, mutta magneetti tekee harmaat kuviot. Shiftaa vähän violettiin ja vihreään! Yritin saada vangittua värin kuviin, mutta se ei ihan täydellisesti onnistunut.

Huomasin myös, että magneetin kanssa nopeus on se juttu millä sen saa toimimaan. Lakka kuivuu tosi nopeasti, joten magneetti pitää olla lakan päällä melkein heti sen levittämisen jälkeen. Silloin saa kaikkein näkyvimmät kuviot. Mulla on ilmeisesti sen verran kaarevat kynnet, että magneetti ei oikein tahdo vaikuttaa tuonne sivuille asti, vaikka kuinka yritin käännellä sitä...

Peukalossa keksin kokeilla, että mitä jos magneetin laittaisi sivuttain! Kuviosta tuli tosi kiva myös niin :)






8 kommenttia:

  1. Sulle on sattunut kiva sävy boxista :) tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! :) Hirveän monet sai juuri sen sinunkin saamasi sävyn, mä olin kerrankin ernu ;)

      Poista
  2. Kiva lakka mulla oli se luomivärikynä ei lakkaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerro sit oliko se kynä hyvä! :) Senkin kokeilu olisi toki kovasti kiinnostanut, mutta enpä tiedä kumman olisin valinnut jos olisi saanut valita o.o

      Poista
  3. Mä usein onnistun sohimaan ainakin yhen kynnen magneetilla ja joudun tekee uusiks. :D Ei kyllä lempparein tuote, mut ihan kivaa piristystä toisinaan käyttää magneettilakkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niin minäkin tein! :D Lakkasin vaan toisen kerroksen sit päälle, niin ei näy tuommoset pikku mokat ;) Ihan hauska näillä on joo leikkiä, mutta värit tuppaa oleen niin tylsiä, ettei nää turhan kauaa jaksa kiinnostaa...

      Poista
  4. Näyttääpä kivalta! Mulla jo ajatus lentää ties minne ja mietin, että voiskohan tohon lisätä vaikka jotai timantteja kynnen kärkeen antamaan lisäpotkua?! Tulis taas ihan erilainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois tottakai! :) Tällä kertaa vaan mentiin perussetillä, eli lakka yksinään, että pääsin joskus nukkumaankin :'D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...