maanantai 6. tammikuuta 2014

Kisukynnet.

Mä olen vinkunut miehekkeeltä kissan hankkimista jo hyvän tovin, mutta en ole vielä saanut tahtoani läpi. Niinpä päätin, että laitetaan kissoja sitten edes kynsille ;) Kuvat on siis decalseja, jotka tilasin joku aika sitten eBaysta. Vähän joiltain söpöläisiltä levisi silmät, mutta haitanneeko tuo!

Ja taas kyseltiin töissä, että tekisinkö kynnet työkaverin tytöille :D No joo, onhan ne vähän lapsekkaat, mutta niin hurjan söpöt. Vinguin Mr.Tiikeriankallekkin koko illan, että katso nyt kun on suloiset! ;) Ja hei, taas käytetty on projektilakkaani! Kyllä mä sen vielä saan loppumaan. Mulla on kyllä just nyt menossa joku ranskis-tykästymis vaihe taas, että niitä voi nyt tulla tehtyä yhdet jos toisetkin...











Näiden kynsien kuvaamisen jälkeen postissa saapui mulle vielä tälläinen!


En tiedä yhtään osaanko käyttää sitä, tai että miten sitä tarkalleen ottaen edes käytettään, mutta se maksoi eBayssa 8€, joten ehkäpä uskallan kokeilla onko siitä mihinkään ;) Ainut ongelma vain on, että mihin hittoon tuollaisen laitat?! Se on ihan järjettömän kokoinen ja ruma O.o Ideoita?

10 kommenttia:

  1. Tuon hökötyksen suhteen minulla ei ole mitään ideoita :D

    Mutta ihanat kynnet ♥

    VastaaPoista
  2. Kynnet ovat kissamaisen kauniit, mutta hökötys.. hmm... jaa-a. Itse tein pahvilaatikosta ilmaiseksi vastaavan, tapettipalasia apuna käyttäen. Sen saa mahtumaan minne tahansa.
    Kurkistin neulomuksiasi Pinterestissä ja sielläkin kisulapaset ihastuttivat eniten! Toiset ne osaavat, toiset sotkeentuvat jo ohjeissa. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en osaa askarrella, niin käännyin eBayn puoleen :DD Ei toi laatikko siis oikeesti mahdu yhtään mihinkään, menee hermo sen kanssa kohta kun potkin sitä pitkin olohuonetta!

      Ne kisulapaset on aivan ihanat! Vaikka enhän mä niitä siis itse ole neulonut, otin vain ohjeen pinterestiin talteen :)

      Poista
  3. ääää en kestä liian söpöt! jotenkin tää postaus pomppas heti noihin "saattaisit myös pitää" -juttuihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koita kuitenkin kestää :'D Jotenkin hassusti niin pääsi käymään ;) Hehe, mutta kiitti :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...