sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Stay The Night.

Ah ja voih, O.P.I.N Stay The Night on vaan niin ihana hiekkis ettei toista! Mä olen ihan myyty tälle lakalle. Keksinpäs myös näitä kynsiä askarrellessani, että ne kuivatussuihkeet oli muuten erikäteviä näiden hiekkalakkojena kanssa! Näihin kun ei sitä päällyslakkaa ole tarkoitus laittaa, niin sillä sai lakkauksen nopeasti kuivaksi, ilman että efekti kärsi. Ainakin mun Mavalan versio toimi siinä oikein hyvin :)

Tuo alla oleva Models Ownin lakkakin on toki aivan hurmaava, mutta sen käyttö on kaikessa purkkapinkissä kimalluksessan hiukan haasteellista. Yksinään se on mun mielestä jotenkin vähän... Hassu, mutta jos laittaa tarrat ja decalsin jaa vähän sen kimalluksen varjoon ja sillein... No, tässä se toimi kuitenkin ihan kivasti! :)

Minkä merkkinen auto? ;)
Käytiin myös eilen Mr. Tiikeriankan kanssa kirpparilla ja löysin sieltä söpön hupparin :)

 

7 kommenttia:

  1. Onpas nätit! :) Paljon tolla Mavalan suihkeella on hintaa? Vois olla kokeilemisen arvonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vaikka sä et vissiin tolle Stay The Nightille niin lämmennytkään ;) Oliko sillä hintaa jonkun 7€? Alle kympin kuitenkin se mun mielestä on. Omani on ostettu ihan Cittarista :)

      Poista
    2. En mä sitten lämmenykään joo. :D Kaunis se on muilla, mutta jotenkin ei sitten toiminukaan mulle. Harmi. Ja kiitos, pitää varmaan joku kerta ostaa. :)

      Poista
  2. Miten saat noin siistit raidat? Käytätkö jotain teippiä apuna, mitä?

    Nää on ehkä kivoimmat kynnet mitä oon sulta nähny! Ehkäpä mun raitatykkäily vaikuttaa asiaan, mutta myös kivat värit ja tekstuurit - ältsin kivat kynnet siis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä on käytetty paperi/korttiaskarteluun tarkoitettua ääriviivatarraa :) Voi kiitos! ^-^ Nää sai kyllä töissäkin kehuja :)

      Poista
  3. Mä en oo kuullutkaan tollasista suihkeista. :D Täytyy ottaa kokeiluun! Nätit kynnet taas kerran. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on noitten "päällyslakattomien" lakkojen kanssa ihan kivoja, kun niistä ei jää mitään varsinaista pintaa lakan päälle :) Kiitos :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...