maanantai 4. marraskuuta 2013

My name is Bond. James Bond.

Mun pakko heti alussa pyytää anteeksi aivan anteeksi antamattoman huonoja kuvia. Kaksi näin ihanaa lakkaa ansaitsisi paremmat kuvat. Mä otin heti lakkaamisen jälkeen puhelimella näistä kynsistä pari kuvaa, koska pelkäsin, että ne suttaantuisi yön aikana, koska olin menossa pian lakkaamisen jälkeen nukkumaan. Mutta ne ei kärsinyt minkäänlaista vahinkoa yön aikana, ja ihastelin näitä koko seuraavan päivän. Ja sitä seuraavan päivän. Ja sitten päätin lakata kynnet uudelleen. Melkein välittömästi lakkojan poiston jälkeen iski se kammotava ajatus. Mulla ei ole näistä kun ne tosi huonot, kännykällä illalla otetut kuvat! Mutta näistä tuli oikeasti mun mielestä niin hienot, että päätin silti julkaista edes ne kuvat, mitä nyt on. Tärähtänytkin kuva pääsi mukaan, koska siitä toistuu värit kaikkein parhaiten.

Koska omistan tasan kaksi James Bond-aiheen mukaan nimettyä lakkaa, piti ne tietysti parittaa yhteen. Ja ihan randomilla, kun olin lakannut näillä kynnet, seuraava katsomani Bones-jakso oli myös Bond aiheinen! Musta se oli hauska sattuma :) Mä mietin lakkoja tilatessani, että onko mulla jo sata lakkaa, jotka näyttää samalta, kuin tuo Tomorrow Never Dies. Mutta nyt olen varma siitä, mulla ei ole yhtäkään samanlaista lakkaa kuin tämä! Tää on tosi kauniin värinen, ja paljon sinisempi, kuin muut mun violetit. Pussy Galore on kyllä väärän leffan Bond-tyttö, mutta olihan sekin nyt pakko tilata. Solitare olisi myös himottanut, mutta se sai nyt jäädä, kun pakettiin ei enää mahtunut. Ja aloin myös miettimään, että tykkäänkö vaikka vuoden päästä enää edes hiekkalakoista...






Ja hei! Muistkaa käydä antamassa omat äänenne. :) http://showroom.indiedays.com/inspiration-blog-awards/

Kuka on muuten teidän suosikki Bond-näyttelijä? ;) Mun nimittäin on aito ja alkuperäinen Sean Connory. Myös Daniel Craig hoitaa homman kotiin ihan hyvin, mutta Sean on silti se alkuperäinen.

8 kommenttia:

  1. Nämä kyllä on hienot! Ehkä saatan lainata ideaa ;) Mulla on jo kyllä nii hirveästi lainattuja ja omia ideoita, etten muista läheskään kaikkia :D Kauhiaa..
    Voin tunnustaa, etten ole tainut katsoa koskaan yhtään Bond-leffaa loppuun. Saatika sitten tiiä niitä näyttelijöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Lainaa pois vaan! Ei mua haittaa ollenkaan :) Mulla on vähän sama ongelma, ei vaan muista mistä kaikki ideat on tullut. Niitä on vaan liikaa! O.o
      Ei siis oo ihan sun juttu noi Bodit ;) Multa on jäänyt nää pari uusinta ainakin näkemättä, mutta ne vanhat tuli tuijotettua ku ne tuli lauantaisin Subilta :)

      Poista
  2. Onpas kivat. :) Voisin minäkin lainata tätä ideaa vähän eri sävyillä toteutettuna.

    VastaaPoista
  3. Ihania lakkoja. :) Mä en ollut ennen Daniel Craigin Bondeja edes kovin kiinnostunut Bondeistä. :D Kyllähän niitä toisinaan tuli telkusta katsottua. Danielin myötä Bondit sai mun mielestä ihan uudenlaista uskottavuutta ja mä jopa kävin Skyfallin katsomassa elokuvateatterissa. En olisi ikinä uskonut, että näin kävis. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Daniel on kyllä ihan erillainen Bond, hyvällä tavalla! Se tuo leffoihin ihan uudenlaista syvyyttä :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...