maanantai 18. marraskuuta 2013

Jolly Jewels.

Löysin Järvenpään Seppälästä vielä pari Golden Rosen Jolly Jewels-lakkaa, kun oltiin siellä käymässä pari viikkoa sitten. Voi miten iloiseksi siitä tulinkaan! Nää on niin ihania! Miksi, oi miksi, Seppälä ei enää myy Golden Roseja?! Niitä ei taida saada enää oikein mistään... Vai onko jollakulla jotain tärppiä, mistä näitä saisi vielä? Nettikaupatkin, jotka noita myy, on jotenkin... Ihmeellisiä. Rakastuin erityisesti tuohon nimettömillä olevaan 115 lakkaan, jossa on valkoisella pohjalla värikkästä ja eri kokoista glitteriä.

Tykkään itse eniten näistä niin, että alla on toinen lakka joka on lähellä Jollyn omaa pohjasävyä, ja sen päällä on vain yksi kerros Jollya. Muuten glitterit menee vähän maitomaiseksi. Mä olen harakka ja haluan että kiiltää ja kimmeltää!


Nyt jos joku lukija kokee, että nuo Jollyt ei ole oma juttu, mutta laatikossa niitä olisi, niin laittakaa ihmeessä mulle sähköpostia! Antaisin mielelläni uuden rakastavan kodin niille ;) Tai ainakin parille sävylle... Voidaan vaikka tehdä vaihtareita, jos mun laatikosta löytyisi jotain kiinnostavaa!

4 kommenttia:

  1. Luin jokin aika sitten muutamista blogeista että halpa-hallista sai joitain jolly jewels lakkoja 1e/kpl.Tais olla myös rich color lakkoja.Tosin täällä ei lähimailla halpa-hallia ja kaikki parhaat varmaan menneet ,mutta äiti aiko mulle jotain hankkia joten odotan että se lähettää paketin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä meilläkään taida olla Halpa-Hallia missään :DD Toivottavasti saat kuitenkin jotain kivaa! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...