sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Green Star.

Njoo, pitihän sitä munkin käydä kotiuttamassa muutama KoneHelsingin/Flomarin lakkaa itselleni kun niitä sai sen 2kpl 3€, vai mitä ne nyt ikinä maksoikaan :D Ja mä halusin ehdottomasti sen "vihreän glitterlakan, jossa on niitä tähtiä." Koska se näytti niin söpöltä, kun katsoin muiden blogeista kuvia siitä! Mä olen muuten joskus amiksessa opiskellessani suunnitellut oopperan puvustusta KoneHelsingin Kalle Kuuselan ohjeistuksella. Melkein sukua julkkikselle! ;)

Ja Seppälässä samalla reissulla käväistessäni siellä oli loput Tiia Vanhatapion Moss-sävyn kynsilakat 0,5€/kpl, niin tottakai mä sellaisenkin kotiutin. Nämä kaksi uutukaistahan sopivat oikein nätisti yhteen, ja kun joukkoon lisäsi vielä yhden Tiia Vanhatapion lakan, niin tässä on lopputulos.

Pari tähteäkin sain jopa ongittua kynsille asti! Tota lakkaa oli kyllä paljon helpompi "taputella" kynsille, kuin varsinaisesti lakata, silloin sai glittereitäkin vähän enemmän kynsille ja aseteltua niitä nätimmin.




Tässä postausta kirjoitellessani tuossa pannulla tirisee pari ankankoipea ;) Eli ruokana on ankkaa nuudelipedillä. Syönkö siis puoliksi lajitoveriani? :D

Kivaa sunnuntaita kaikille! :)

6 kommenttia:

  1. Hyvin oot saanu yhdistettyä tuon glitterlakan vihreän kanssa, kun mulla oli/on hirveät ongelmat kun se ei passaa minkään kans mun mielestä kovin hyvin yhteen ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihreän kanssa sopii ihan hyvin vihreä :DD

      Poista
  2. En oo tähän asti pahemmin välittäny tosta vihreestä glitterlakasta, mutta sinä oot onnistunu hyvin yhistämään sen tähän lakkaukseen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä, oonko mä ainut, joka nimenomaan halusi juuri sen lakan ja olin ihan innoissani siitä :DD Mutta kiitti! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...