torstai 31. lokakuuta 2013

Prinsessakynnet ja nettikauppa höpöttelyä.

Kuten kerroin, viime viikko oli aika onneton kynsiviikko, mutta tässä olisi nyt kuitenkin yhden onnetomat kynnet siltä viikolta. Nimesin ne prinsessakynsiksi, koska sattumalta se sana löytyy molempien lakkojen sävyjen nimestä ;)

Tuo Sleekin lakka oli muuten tosi kestävä kynsillä. Ja sävykin oli mun mielestä erityisen nätti. Jos ne kiinnostaa, niin niitä voi tilata ainakin Kosmetik4lessiltä. Tuo kyseinen sävy näyttää olevan siellä vieläpä alennuksessakin :) Voisin vähän höpötellä lisää tuosta kaupasta, koska nettikaupoista toivottiin enemmän juttua. Ja jos joku miettiin, niin ei hyödy mitään siitä jos klikkailette linkkejä mun blogissani. Ne on ihan vaan teille, jos haluatte käydä katsomassa. Mutta tein itse tilauksen tuonne Kosmetik4lessille ja olin tosi tyytyväinen saamani palveluun! Paketti lähetettiin nopeasti ja oli tosi hyvin pakattu. Melkoista pakettijalkapalloa saavat pakettipojat pelata, jos tuolta meinaavat jotain rikki saada. Postikulut on vakio 6,90€. Minimitilausta tuolla ei tainnut olla.

Yläreunasta saa kaupan muuten englanniksi, mutta tuotekuvaukset ei käänny. Kannattaa siis googletella jos ne kiinnostaa :) Ainut ongelma, mikä mulla ton sivun kanssa oli, oli se että se halusi aina välillä tyhjentää mun ostoskorin ilman mitään hyvää syytä... Ratkaisin ongelman kuitenkin niin, että klikkasen ensin kaikki tuotteet mitkä halusin "wishlist"iin, eli toivelistaan. Siellä oli nappi, että siirrä kaikki ostoskoriin, ja sitten menin ja maksoin tilaukseni. Maksutapana on kätsysti valittavana PayPal.

Itse kun siirryin maksamaan, niin menin ja sössin itse jotenkin PayPalin kanssa. Valitsin varmaan väärän kortin tai jotain ja se rupesi kiukuttelemaan mulle. Sain kuitenkin sen sitten maksettua, mutta laitoin vielä varmistukseksi kaupan asiakaspalveluun englanniksi kysymyksen, että tulihan mun tilaus läpi niinkuin piti. Sain nopeasti ystävällisen vastauksen englanniksi, että tilaus meni onnistuneesti läpi ja kaikki on ok. Eli mä ainakin suosittelen kyseistä nettikauppaa, siellä on vaikka mitä kivaa, kuten Essencejä tosi halvalla! :) Niin sekin huono puoli tuossa toki on, että Essencet ei ole lakan nimellä, vaan sävyn numerolla listattu. Mutta Googlettelemalla niistäkin löytyy swatcheja ihan pelkällä numerollakin aika hyvin.



Muistutuksena vielä, älkää unohtako Inspiration Blog Awardseja! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet taas kerran! :3
    Voisin kokeilla itse ja lisätä glitter-lakkaa nimettömään... Hmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kokeile ihmeessä, toimii varmasti niinkin!

      Poista
  2. Aika kivan näkönen tuo Sleekin lakka. Ne onkin mulle aika vieraita kynsilakkoja. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosiaan aika kivan näköinen lakka :) Noita Sleekejä oon itse ihmetellyt ihan livenä lähinnä Englannissa, mutta netistä niitä saa joistain kaupoista tilattua.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...