keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Lettikynnet.

Eri blogeissa ja varsinkin Pinterestissä on näkynyt viime aikoina toooosi paljon erilaisia lettikynsiä, tai kuten se englanniksi paremmin taipuu, fishtailmaneja. Itsekkin piti sitten päästä kokeilemaan! Etsin Pinterestistä ensin haluami tuton, päädyin tähän tutoon. Perusteena oli ihan vain se, että sen piti näkyä kunnolla puhelimen näytöltä, ja omalla luurillani tuo sopi siihen hyvin ;)

En tosin lakkoja valitessani ollut kovin fiksu... Tähän kannattaa valita lakkoja, jotka on peittäviä jo yhdellä kerroksella. Eikä pikkusieviä hentoja helmiäislakkoja, niinkuin minä tein. Essien Pink Diamond on aivan vastustamaton, mutta tähän tarkoitukseen armottoman huono... :D Joten lopputuloksesta tuli vähän epätasainen, ja jos olisin valinnut lakkani paremmin niin lopputulos olisi voinut olla parempi.

Mutta ensimmäiseksi yritykseksi ei mun mielestä nyt ihan karmaisevan huono lopputulos. Tosin aikaa näihin tuhraantui melkein kolmen Orange Is The New Black jakson verran... Minä kun harvoin katson kelloa kynsiä lakkaillessani, mutta aina pitää olla taustalla pyörimässä joku sarja, niin muistan vaan montako jaksoa ehdin katsomaan kynsien lakkauksen aikana :D Netflix on erittäin hyvä ystäväni. Mutta jos yksi jakso kesti n. 40min, niin kyllä mä näihin aikaa sain tuhraantumaan. Tuota Essieta varsinkin kun sai laittaa ainakin 3 kerrosta aina, että se peitti edelliset lakat alleen.

Ja olin tietysti vielä niin kunnianhimoinen näiden kynsien suhteen, että ei riittänyt että olisin tehnyt vain yhteen kynteen tuon fishtailin, tai letin, tai miksikäs sitä nyt sitten haluaa kutsua. Mä halusin sen tietysti kaikille kynsille! Jälkikäteen ajateltuna, sitä olisi tietysti voinut alkuun tehdä vain yhdelle kynnelle. Tekniikka on kyllä suht helppo, mutta lopputulos näyttävä, kannattaa kokeilla ! :) Mutta olkaa fiksumpia lakkojen suhteen kun minä. ;)


Color Club, Pucci-Licious
China Glaze, Senorita Bonita
Essie, Pink Diamond



Älkääkä karatko minnekkään ennenkun kyselyyn sivupalkissa on vastattu!


4 kommenttia:

  1. Aika hauskaa! Oon tehnyt lähes samalla väriyhdistelmällä nämä! :D

    http://somethingcangowrong.blogspot.fi/2013/04/punotut-kynnet.html

    Orange is the new black on aivan huippusarja! Ootan sitä kakkoskautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, kappas! :D On kyllä hyvin samannäköinen yhdistelmä, aika hauskaa! :D Meillä on selvästi samanlainen, eli hyvä, maku ;)

      Mäkin odotan jo kovasti OITNB:n uutta kautta, ja Hemlock Groven... ;)

      Poista
    2. Mä en olekaan tuota jälkimmäistä katsonut (vielä) :) Nyt on menossa inbetweeners mutta se ei oo kyllä hääppönen ollenkaan. :D

      Poista
    3. Mä taas en oo ehtinyt katsomaan sitä vielä :DD Mutta jos ei kerran oo kovin hyvä, niin saatan jättää sen kokonaan katsomattakin... Se mikä lie poliittinen draama, mikä oli kanssa Netflixin oma sarja, oli jotenkin aika tylsä mun mielestä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...