keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Super bossa nova.

Mun lakkalaatikossani on majaillut jo ties kuinka kaun testausta odottamassa Essien Super bossa nova. (Eli kyllä, mulla on muitenkin lakkoja kun pelkkää Chinaa ;) ) En tiedä miksi olen pantannut tämän lakan kokeilua niin tuhottoman pitkään kun olenkin tätä pantannut, koska tämähän on ihan mahtava! O.o Tosi nätin fuksian värinen lakka, joka peittää jo ensimmäisellä kerralla lyhyemmät kynnet loistavasti ja pysyy kynsillä tosi hyvin! Itse laitoin kyllä (kuten aina) varmuudeksi vielä toisenkin kerroksen lakkaa, mutta yksikin olisi oikeasti riittänyt ihan hyvin.



Vaikka lakka onkin tosi ihana ja mahtava ja kaikkea, niin halusin kuitenkin kokeilla vähän koristella sitä. Tarkoitus oli yrittää tehdä jotain vapaalla kädellä tiikerikuvion tapaista, mutta se ei nyt ihan onnistunut... Ottakaa tämä vaikka tosi kokeellisena seeprakuviona!


2 kommenttia:

  1. Ihanuushäiriö, palaa takaisin myöhemmin - mun aivot huutaa.

    VastaaPoista
  2. Haha, kiitti! Ja nyt mun työkaverit ihmettelee miksi mä hihittelen itsekseni... :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...