maanantai 24. kesäkuuta 2013

Red.

Kysyin yksi ilta mieheltä, että mikä ois kiva väri kynsille tänään, ja sain vastaukseksi, että tee jotain mustapunaista. Selvä juttu, sitä siis! Mulla on ollut pidemmän aikaa jo projektina käyttää yksi punainen lakka kokonaan loppuun, ja olen urhoollisesti käyttänyt sitä varpaan kynsillä jo hyvän tovin. Päätin siis vähän vauhdittaa operaatiota, ja käyttää sitä punaista näihin kynsiin. Ja se punainen on muuten tämä punainen ;) Nykyään pullo on kyllä paljon paljon tyhjempi ja kuluneempi. Ei vissiin turhan nopeaa tahtia mulla kulu nää lakat kun tuokin on jo pari vuotta vanha... Mutta levittyy edelleen yhtä hyvin kuin uutena on ja edelleen yhtä nätti! Ja nätit kynnet sillä taas sain aikaan :)





Ja sitten asiasta toiseen. Olen nimittäin hukannut kamerani laturin... En kuollaksenikaan löydä sitä mistään! Mutta ollaan viikon päästä muutamassa, joten en viitsisi uutta laturia ostaa jos se vaikka muutossa löytyisi. Toivottovasti, joohan, löydy laturiseni?! Mutta siihen asti että löydän laturini, tai ostan uuden, minulla on käytössä aivan järisyttävän kökkö miehekkeen digikamera ja puhelimen kamera... Että kuvien laatu todennäköisesti tippuu tämän postauksen jälkeen määrittelemättömän pitkäksi ajaksi. Anteeksi. En sano että kuvat olisivat nytkään mitenkään kovin huipputasoa, niin saa nähdä mitä jatkossa saan aikaan noilla välineillä...

2 kommenttia:

  1. Iiiiiihanat! :o

    Pitääpä mennä ostamaan uusi metallinpunainen, niin voisin kokeilla... Oma loppu just :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itekkin tykkäsin näistä tosi paljon! Kerro mullekkin jos löydät jonkun hyvän värisen metallinpunasen, mulla ei oo tälle vielä seuraajaa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...