perjantai 28. kesäkuuta 2013

Mikä fiilis?

Tällä suunnilleen vuoden takaisella Kanadan reissullani törmäsin ensimmäistä kertaa elämässäni näihin "mieliala lakkoihin," jotka siis vaihtavat väriä. Samalla periaattella kuin nämä minun lakat toimii ilmeisesti myös Ruby Wing-lakat. Nappasin samanties Claire'silta sitten kaikki tarjolla olevat värit, ja tässä niistä yksi :) Näillä ei varsinaisesti ole mitään sävynimiä, eikä numeroita. Tämä versio olkoon siis nimeltään ainakin tässä blogissa Mellow/Crazy ;) Juuri sellainen mun sydämeni sulattava tosi glitterinen ja kimalteleva vaalea violetti tässä "Crazy-moodissa" ja sitten vähän tummempi tässä "Mellow-moodissa."








Ylempänä olevat kuvat on siis otettu tästä vaaleammasta Crazystä. Tämä lakka kyllä väitti mulle melkein koko päivän, että mä olen ihan täysi hullu, koska se ei olisi melkein millään halunnut vaihtaa väriä.... Onkohan vika minussa vai siinä lakka ei oikein toiminut :D Mutta kun vihdoin sain jotain värin vaihdosta aikaan, iski seuraava ongelma. Arvaatteko? Jep, en millään saanut siitä hyvää kuvaa... Joka i-k-i-n-e-n kuva jonka otin on enemmän tai vähemmän tärähtänyt.  Lopulta luovutin ja totesin, että kyllä niistä näkyy värin vaihtuminen. Jos siis katsoo alemmasta kuvasta kynsien kärkiä tarkkaan, niin näkyy suunnilleen minkä väriseksi tämä muuttui sitten kun olet "rauhallinen" ;) On ne vähän tummemmat joo, mutta seuraavat Mood-lakat kokeillaan ja kuvataan ihan varmasti vasta laturin löytymisen jälkeen...


2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...