tiistai 24. huhtikuuta 2012

Mielenhäiriö.

En tykkää sinisestä. En tykkää myöskään lastulakoista. Ja mitä menin tekemään... Yhdistämään ne kaksi! Ja kaksi pahaa ei muutu tässä tapauksessa plussaksi, en nimittäin tykännyt yhtään näistä. Hyi! Jotenkin noi lastulakat ei vaan kolahda mulle. Muiden lakkauksissa ne joskus jopa ihan hauskalta, mutta itse en oo koskaan saanut niillä silmääni miellyttävää lopputulosta :D Eikä tässä lakkauksessa tilannetta yhtään parantanut tuo alla oleva sininen, josta en kyllä tyksi ollenkaan. No, jotain nätimpää siis ensikerralla!


4 kommenttia:

  1. Ihanat! Rakastan sinistä. :D

    Psst, lahjoita tuo flakieslakka mulle jos tahdot päästä siitä eroon. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että edes joku tykkää näistä kynsistä ;) Haha, harmillisesti ehdin jo lupaamaan ton lakan yhdelle kaverille! :D

      Poista
  2. Mä kyllä tykkään lastulakoista. Sininen ei ole munkaan suosikki, mutta oon kyllä sitä oppinut kynsissä käyttämään ihan mukavasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en jotenkin vaan lämpeä niille. Ehkä en osaa käyttää niitä "oikein" mutta ne ei vaan lähde ;) Sininen joissain harvoissa tapauksissa menee kynsillä, mutta en kyllä voi sanoa tykkääväni siitä... :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...