torstai 1. joulukuuta 2011

Koko kynnen tarroja.

Sain kaverilta lahjaksi koko kynnen tarroja, joita piti heti päästä kokeileen! Oon lukenut näistä muista blogeista jonkun verran, mutta en oo ite päässyt kokeileen ennen tätä :) Tämmöset tarrat sain. (vähän kökköjä kuvia, mutkun piti heti päästä kokeileen ja valo oli huono...)


Näitä muistaakseni myy Seppälä, mutta hinnasta en osaa sano mitään ku en ostanut näitä itse :D Pointtihan ois siis se, että ensin laitetaan joku aluslakka (mulla oli Color Clubin paras aluslakka ikinä, eli Stuck on You) ja sitten laitetaan sopivan kokoinen tarra kynnelle ja viilataan ylimääräinen tarra pois. Eli vallan mainio idea :) Ainut vaan, että näiden laittaminen ei oo ihan helppo homma. Nää nimittäin menee ruttuun! Melkeinpä kaikki jotka näitä on kokeilleet tuntuu olevan sitä mieltä, että menevät vähän turhan helposti ruttuun. Näitä voi vähän venyttää että ne menee nätimmin, mutta mulle kyllä tuli ihan joka kynteen ryppyjä :D Joihinkin enemmän kun toisiin, mutta silti.

Mutta mun mielestä näiden laittoon ei mennyt kauheen kauaa.Vaikkei ne kauheen siististi menneet kynsille, niin olis mulla mennyt paljon kauemmin siihen että oisin noin tiheen leobardi(?)kuvion tehnyt. :) Eli siinä mielessä ihan kivat, säästää myös aikaa kun ei tarvii joka lakkakerroksen kuivumista ootella. Eli juhlimaan lähdössä nää vois olla aika hyvä ratkaisu, ei siellä pimeessä kukaan huomaa että kynnet on rytyssä ;D Melkein väittäisin, että lyhyille kynsille nää menis nätimmin, koska mun kynnet ainakin on jotenkin käyremmät kärkeä kohti, joten lyhyemmät kynnet ois "suoremmat." Ymmärsikö kukaan? :D



Myös semmonen huonompi puoli näissä oli, että ovat aika kapeita. Ainakin mun kynsille ois voinut olla vähän leveempiä (tai sit vaan valitsin väärän kokoset tarrat?) koska kynttä jäi näkyviin joistakin noista. Mutta jos kynnet ois ensin lakannut mustalla ne ei ois näkynyt niin hyvin.


Tossa kuvassa keskisormi on hyvä esimerkki siitä, että miten se ei ihan peittänyt koko kynttä. Pari päivää pidin näitä kynsillä, ja siinä ajassa ne kyllä ehti jo vähän kärsimään.Varsinkin kärjistä. Ja näiden pois ottaminenihan tapahtuu niin, että toi tarra revitään kynnelta pois. Musta se ei ollu kauheen hyvä idea, koska aluslakka ja mun mielestä myös päällimmäinen kynnen oma kerros lähti mukaan... Eli parempi olis poistaa nää jotenkin hellävaraisemmin.

Loppujenlopuksi nää on mun mielestä kuitenkin nopea ja ihan kohtalaisen helppo tapa saada näyttävät kynnet. Mutta jonkinlaista tuotekehittelyä näitten kanssa vois kuitenkin tehä, koska näiden pois repiminen ei ollu kauheen hyvä idea ja ainakin mun mielestä noi tarrat vois olla vähän isompia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...