keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Foiled, nam.


Ootteko jo ihan tylsistyneitä kun joka blogissa esitellään Foiled lakat? ;)  Mä ite sain nää poikaystävältä synttärilahjaksi ja olin kyllä niiiin onnellinen näistä <3 Nää on niin kauniita lakkoja :) Sain siis ihan tän koko 6 sarjan ja itse asiassa sain vielä 3 niitä Beyond a mistletoe lakkoja, ihania kyllä nekin! Ja sopii hyvin yhteen näitten Foiled lakkojen kanssa :)

Eniten näistä kyllä ehdottomasti ihastuin Hot Lika Lava lakkaan, joka tuntuu olevan monen muunkin suosikki. Se on vaan niin nätti pinkki <3 Ihan täydellinen lakka :)





Seuraavaksi tykästyin Foil Me Once ja Candy Cane lakkojen yhdistelmään <3 Nam! Eikö oo herkku yhistelmä?



Vihreä Perfect Mol-Ten oli myös tosi tosi ihana. Valitettavasti vaan olin liian hätänen, ja kävi niin että siihen tuli ilmakuplia :( Sen takia kokeilinkin sitten sen kanssa hopeasta crackle lakkaa, joka kyllä sopi sen kanssa oikein mainiosti :)




Tosi kylmän värinen Lumin-Icecent on kyllä ihan täydellinen talvilakka! Tosi kylmän värinen hopea-vaaleansininen.




Tummansininen Cold Metal on kanssa tosi upean värinen tumma sininen. Siihen tein vähän koristeluakin :)



Ruskean sävyinen Antiquated on kanssa ihana, vaikka ei yhtä kirkas kun sisarensa :)




Eikö oo ihania?! Mä oon ihan rakastunut ^^ Nää on niiiiin kauniita ja ihania ja nam <3 Ite aattelin käyttää näitä myös leimaukseen :) Nää ilmeisesti käy siihenkin hyvin. 





Tässä on vielä kuva niistä Misteltoe lakoista jotka sain :) Eikä oo ihana kumallus?! Ja sitten vielä, ihana serkkuni laittoi mulle Saksasta synttärilahjan <3
Ensimmäinen noista lakoista on varpaankynsilakka, ja piti saada heti kokeilla ;) Tossa on aika jännä tuoksu, ihan kun se vähän taittais mentholiin tai johonkin semmoseen.. Tai sitten mä vaan kuvittelen :D Mutta hyvin peitti ja suti oli kyllä hyvi varpaitten lakkaukseen :)


2 kommenttia:

  1. Eikä mä oon niin kuolannu noiden Foiled ja Beyond a mistletoe lakkojen perään! odotan vaan palkkapäivä ja toivon ettei ne lopu ennen sitä nettikaupoista

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti saat ostettua omasi! Ne on nimittäin niin ihania lakkoja ettei toista! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...