tiistai 8. marraskuuta 2011

Elämäni ei olekkaa pilalla!!

Ajattelin jakaa teidän ihanien lukijoiden kanssa pienen asian joka luultavasti pelasti elämäni... No ehkei ihan kuitenkaan, mutta ainakin se teki mut todella onnelliseksi! Nimittäin... Löysin Simplejä Sokokselta <3  Ostin oman Simplen silmämeikinpoistoaineeni Lontoosta puolisen vuotta sitten(!!!) ja se loppui ihan vast ikään. Olin ihan rakastunut siihen aineeseen ja olin jo varma että pitää lähteä Lontooseen hakemaan uutta, sori, ihan pakko :D Mutta mitä silmäni näkivätkään Sokoksella... No Simplejä! Harmi sinäänsä, että nyt sitä ei voi enää käyttää tekosyynä Lontooseen lähtöön... Mutta eiköhän noiat syitä sinne lähtemiseen löytyis muutenkin ;)


Ja koska nää oli S-etukortilla tarjouksessa menin vähän sekaisin... Mutta oikeesti aika vähän, koska ostin vain 3 tuotetta! Oikealla on siis kosteusvoide ja sen paketti, syvä puhdistava naamio ja se ihana silmämeikinpoisto aine :) Nyt voin taas poistaa iloisena meikkejäni <3

Mutta oikeasti, tuo on maailman paras poistoaine. Se ei kirvele ja sillä lähtee vedenkestävätkin ripsarit!! Eikä se jätä sitä semmoista tosi ikävää öljyistä tunnetta, mitä mä ainakin itse inhoan yli kaiken... Mutta ahh, olen rakastunut tuohon aineeseen <3 Muista tuotteista kirjoittelen sitten kun olen kunnolla saanut testattua ne :)

2 kommenttia:

  1. Prismoista löytyy myös noita :)

    VastaaPoista
  2. Oikeesti?! :D Mun ei tarviikkaan lähteä kaupunkiin asti näitten takia?! PARASTA! Kiitos kovasti tästä infosta! Ite käyn yleensä Cittarissa, joten en tiennyt :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...