tiistai 11. lokakuuta 2011

Happoa?

Nyt kun katsoin mun kynsiä, niin oikeesti ihmetyttää että miten ne on kasvanut näin pitkäksi?! Musta tuntuu, että justhan mä ne leikkasi! Ei sillä, en valita :D Ehkä saan joskus takaisin ne ihanat ihanat ihanat kynnet jotka oli ennenkun ne hiton keskisormen kynnet päätti katketa... <3 Mun oikeankäden kynnet on kyllä tosi heikossa hapessa, ja kun mietin, että mistä se johtuu niin ainut mitä keksin on se, että mun Nail Envy loppu... Toisaalta en usko, että yksi lakka vois tehdä niin paljon kynsille, mutta toisaalta en keksi enää muutakaan! :o Kynnet oli kyllä paljon paremmassa kunnossa kun käytin sitä. Hmh... Pitäs ehkä ostaa uus pullo ja kokeilla, että jos kynnet lähtee taas parempaan suuntaan, niin sitten O.P.I. on keksinyt varsinaisen ihmeaineen enkä enää ikinä lopeta sen käyttöä :D Mutta ne kynnet...






Mä olin vähän pettynyt tohon Aciiidiin...Ootin jotain silmiä häikäisevää neonkelta-vihreää, mutta sain sitten kuitenkin tämmösen creme ruohonvihreän? No, ihan nätti joo, mutta odotin jotain tosi kirkasta neonlakkaa :D Vähän hassua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...