keskiviikko 24. elokuuta 2011

Violettipäivä.

Joo, oli taas väriteema päivä ;) Mutta nyt kyllä kukaan ei usko mua kun sanon tämän, mutta... En löytänyt yhtiäkään kunnolla violetteja korviksia?! Mitä ihmettä?! Korviskokoelmissani on siis selvä puutostila... Ehkä ihan pakko käydä etsimässä semmoset seuraavalla shoppailukerralla ;) Mutta tämmösiä violetteja juttuja kuitenkin oli...

... Paita, ihana ihana kummituspaitani. Muistaakseni ostettu NywYorkerista...?


... Silmämeikin väri ei kauhean hyvin tallentunut, mutta kyllä tästä nyt jotenkin näkee värin :) Violetti on niin kauheen vaikea kuvata.


... Huulet. Musta toi on tosi nätti väri :)


... Panta. Se näytti tosi kivalta myös kiharoiden kanssa!


... Kengät, pitäähän nekin nyt olla violetit!


... Ja tottakai, kynnet.


Lakkana on Stargazerin metallilakka, jota käytettäessä ei saa kyllä olla mitään epätasaisuutta kynsillä... Esim. paikat on ehdoton nou nou. Kuten peukalostani näemme ;) Mutta tosi ihana lakka <3

Mulla tulee näistä väriteemoista mieleen kirja, jota mulle luettiin pienenä :D Sen nimi oli Riku, Roope ja Ringo, Värikäspäivä. Siinä oli aukeamia joissa oli väriteema ;) Ja siinä metsästettiin jotain... Kameleonttia :D Ajattelin vaan jakaa tämän assosiaation teidän kanssa, mutta muistaako kukaan muu tälläistä kirjaa? :)

2 kommenttia:

  1. Mä muistan ton kirjan! Mulla vois olla se jossian äidin varastossa vielä tallessa. Oli ihan mun suosikki kirjoja lapsena. :)

    VastaaPoista
  2. Se oli kyllä yks munkin suosikkeja sillon pentuna :D Kiva että joku muukin muistaa sen vielä :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...