tiistai 28. kesäkuuta 2011

Mä tein sen!

Koska Purulelu kommentoi Unkarista ostettuja Essencen lattoja näin:
"Miten toi leima-juttu on toiminut? Ootko ollu tyytyväinen? (ja miksei noita voida myydä Suomessa johonkin kohtuulliseen hintaan?)"
ja mun vastaus oli tämän:
"Mä en oikein tiedä, onko vika mussa vai noissa laatoissa... Mä en osaa niitä toimimaan, en oikeesti millään. Oon varmaan 10 kertaa yrittäny, muttei siitä tuu mitään, se mä en saa sitä kuvaa joko siirtymään ollenkaan, tai sitten siitä tulee suttunen :o Pitäis ehkä tilata yks oikee Konad-laatta, ja kokeilla onnistuuko sillä.."
Mä sitten eilen päätin, että kokeillaan nyt sitten vielä kerran... Ja mä sain ne toimimaan! Oikeesti, pitkällisen yrittämisen jälken, mä sain leimattua kynsille! JES! Ihan kingitunne ;)

Tältä kynnet näytti ennen leimaamista:






Kynsillä on siis noissa kuvissa Miss Sportyn tommonen ihana vihränturkoosi lakka. Kuvat vääristää väriä aika hyvin... Mutta tosi ihana lakka! Hyvä sivellin, kaks kerrosta lakkaa riittää hyvin ja levittyy tosi hyvin. Samaa sanon myös mun pinkistä Sportystä :) Eli jos ulkomailla olette, shoppailkaa pari näitäkin lakkoja mukaanne.

Tässä vielä se pinkkiversio :)


Mutta nyt viimeinkin! Tässä on nyt onnistunet leimailut!


Ja nyt kaikki on siellä ihan rusinana, että onko noi nyt muka niin hienot? Vastaus on, että ei. Ei oo kovin hienot, mutta mä onnistuin!  Ehkä jatkossa näemme hienompia leimailuja siis :D Niin ja joo, kuviot on leimattu siis Essencen laatalla ja Accessorizen lakalla.

2 kommenttia:

  1. Aika hauskat, tollaset retrokynnet!

    Ei se Konadeillakaan leimailu niin helppoa alussa ollut... :D Taitaa leimailu olla tekniikkalaji, kestää hetki ennenku oppii.

    VastaaPoista
  2. kiitti! :) Tosiaan, taitaa olla tekniikkalaji ja vaatii alkuun opettelua, että siitä tulee jotain :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...