keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

"It's the green, it's the green, it's the green you need"

Onko teillä muilla "väripäiviä?" Eli että tykkäätte että melkein kaikki mätsää yhteen? :) Mulla on nimittäin aina välillä. Ja ajattelinkin esitellä teille mun vihreän päivä! Ihan kaikki ei kuitenkaan ollut vihreetä, farkut ja huppari oli harmaat ja laukku keltainen :D

Helmet ja paita.
Mun ihanat omppukorvikset :)
Panta.
Silmämeikki. Oli muuten oikeasti vihreämpi, mutta näkyy tässä tosi huonosti :(

Näkyy huonosti, mutta Fräuleinin paletti, ja nuolet osoittaa värejä joita käytin. Eli alarivista toinen oikealta ja viides oikealta :)

Huulet.

Käytetty huulikiilto.
Kynnet.


Käytetyt lakat.
Ja että vitsi viedään tarpeeksi pitkälle...

Vihreältä tuoksuva hajuvesi! :D Tai no en nyt tiedä kuinka vihreä, omena olisi ollut vihreämpi, mutta satuin omistamaan vain tämän päärynän, eli sitä käytin sitten :)

Mulla oli myös vihreät tennarit jalassa tuona päivänä, mutta niistä unohtui kuva :(

Mitäs mieltä olette, meneekö överiksi, vai tykkäättekö? ;)

Niin ja ai niin... Eli otsikon biisihän on tämä. Mulla on toi biisi soittoäänenä ja Prinsessa ja Sammakko on ihan sairaan hyvä leffa!

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...