torstai 16. kesäkuuta 2011

BarryM graffitihehkutusta.

Otsikon mukaista BarryM:n graffitilakan hehkutusta :D Tätä oli tosi hyvä levittää ja tästä tuli tosi nätit kuviot :) Voisin jopa melkein alkaa tykkäämään näistä... ;)




Näissä on muuten alla Accessorizen Indigoa, joka on tosi ihana turkoosi/sininen! Nam :) Voisin melkein alkaa tykkäämään sinisesstäkin... ;D Rekvisiittana on matkakoon body butter jonka ostin Lontoosta.

Mikä on teidän suhtautuminen graffitilakkoihin? Ihastus vai vihastus?

4 kommenttia:

  1. Mustasiniset graffitit näyttävät tosi kivalta!

    En itse oikein ole innostunut graffitilakoista, sillä omistin sellaisen joskus vuonna nakki ja muusi, kun ne viimeksi olivat pinnalla. Olisikohan ollut ala- ja yläasteen vaiheilla? Silloinen, punainen lakkani oli ihana, mutta liitän sen kiinteästi teini-ikäni alkuun. Toisaalta graffitilakan hankkiminen voisi nyt olla aika nostalgista...

    VastaaPoista
  2. Mä oon kuullu että muillakin on niistä edellisestä graffitilakoita huonoja muistoja ;) Mä pidin yllättävän kauan tota lakkausta kynsillä, vaikken ees oikeesti kauheesti tykkää noista lakoista, enkä sinisestä... :D

    VastaaPoista
  3. Mun barrym graffitilakasta tulee paaaljon pienempiä värjäytymiä? mitä lie ne onkaan :D

    VastaaPoista
  4. Näissä lakoissa se riippuu siitä, että kuinka paljon lakkaa laittaa, ja mulla on tossa aika paksu kerros, niin niistä tuli aika isoja :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...